El Departament d'economia està format per una professora

• Pilar Canet Puigdomènech
  • Diplomada en Ciències Empresarials per la UAB
  • Llicenciada en Ciències Econòmiques per la UAB
  • Diplomada en Gestió Fiscal per l'Escola d'Alta Direcció i Administració de Barcelona (EADA)

que  imparteix totes les assignatures d'economia i economia i organització d'empresa del batxillerat.

Per ampliar i millorar les classes estem subscrits a la revista d'economia Emprendedores i al diari d'economia, de tirada setmanal i en català, El Dossier econòmic, que queden a disposició dels alumnes a la biblioteca de l'escola.

Així mateix donat que l'economia és viva, canvia dia a dia, les classes s'imparteixen des d' una aula amb connexió a internet i amb pantalla gegant, on els alumnes poden navegar amb el teclat i ratolí inalàmbrics, a les webs d'empreses, premsa, borses, entitats financeres etc. i veure informació econòmica real i actualitzada.
Aquesta eina ens és molt útil donat que sovint els llibres queden antiquats i a més engresca molt als alumnes i fa la classe molt més dinàmica.

Per a qualsevol consulta us podeu posar en contacte amb mi través del correu electrònic: pcanet@pie.xtec.es

Gràcies per visitar la pàgina !