PRESENTACIÓ

Hola companys de professió, amics i també alumnes, aquesta és la meva pàgina personal on intentaré classificar els materials que he elaborat i els que aniré produïnt en les meves estones lliures, que no són pas gaires.

Sóc Llicenciada en Biologia per la UAB i la meva tasca docent podem dir que esta encara en els seus inicis, ja que només fa quatre anys que estic treballant en diversos centres de secundària tant concertats com públics, fins i tot en atenció a la diversitat i amb alumnes amb NEE.

He de dir que la tasca docent m'apassiona, i m'encanta treballar amb els joves i adolescents, els futurs ciutadans del nostre món, sóc jove però veig la realitat, i m'adono que la societat esta canviant. M'adono que al seient on estava jo asseguda fa només 10 anys ara i estan els meus alumnes, però amb unes necessitats i uns interessos diferents dels que teniem nosaltres, per tant, penso que hem de treballar amb i per als nostres alumnes amb les noves eines TIC, ja que els nostres alumnes són de la generació digital, virtual, de la era de la informatica i les telecomunicacions i si realment volem ensenyar i que els nostres alumnes aconsegueixn un aprenentatge significatiu hem de treballar amb eines compatibles amb ells.

Els meus recursos són l'aportació d'un granet de sorra per a la innovació en la tasca docent.