O B J E C T I U S

1. Col·laborar en l’ atenció pedagògica als alumnes nouvinguts per tal de facilitar el procés de desenvolupament, aprenentatge i socialització adequat.

2. Elaborar avaluacions inicials i col·laborar en l’elaboració de plans individuals intensius (P.I.I.) o si s' escau de les adaptacions o modificacions del currículum.

3. Prendre decisions conjuntes sobre les mesures que facin possible l’atenció a la diversitat de l’alumnat.

4. Realitzar els ajustaments necessaris en l’ horari dels alumnes sent coherents amb l’objectiu de socialització i avenç en els aprenentatges.

5. Aplicar metodologies i estratègies d’immersió lingüística, per a l' adquisició de la llengua.

6. Elaborar materials i vetllar pel control i l’ampliació del fons existent amb noves adquisicions.

7. Coordinar amb l’ assessor LIC, coordinadora LIC i altres professionals del centre les actuacions i seguiment dels alumnes.

INICI