L’AULA D’ INFORMÀTICA ENS HA PERMÈS TREBALLAR A LA VEGADA DIFERENTS NIVELLS D’APRENENTATGE.
MATERIAL PER TREBALLAR LA COMPRENSIÓ I EXPRESSIÓ ORAL I LA COMPRENSIÓ ESCRITA. |
|
MATERIAL PER TREBALLAR LA COMPRENSIÓ I EXPRESSIÓ ORAL. PER ASSEGURAR L’ADQUISICIÓ DE VOCABULARI BÀSIC. |
|
RECURSOS TIC A PER A LES AULES D'ACOLLIDA | |
RECURS PER APRENDRE LES HORES DEL DIA I LES ACCIONS QUE ES FAN EN CADA MOMENT. |
|
POEMES DE COMPRENSIÓ SENZILLA. ES PRESENTEN PER ESCRIT I EN ÀUDIO. |
|
A PARTIR DE LES PEL·LÍCULES, IMATGES I DIBUIXOS TREBALLA DIFERENTS TEMES. PER FACILITAR EL CONEIXEMENT DE LES FESTES, TRADICIONS, ENTORN DE LA NATURA. LES ACTIVITATS QUE L’ACOMPANYEN SÓN UN REFORÇ PEL TREBALL D’INICI A LA LECTOESCRIPTURA. |
|
CONTES ADAPTATS PRESENTATS PER ESCRIT EN ÀUDIO I AMB ACTIVITATS COMPLEMÈNTÀRIES. |
|
CONTES PER ESCOLTAR. |
|
PROJECTE D' ENTRENAMENT LECTOR AMB UN SEGUIT D' ACTIVITATS RELATIVES AL PROCÉS DE DESCODIFICACIÓ I DE COMPRENSIÓ LECTORA. ATÉN ALS DIFERENTS RITMES D'APRENENTATGE. |
|
APLICACIÓ PER A TREBALLAR EL VOCABULARI DE DIFERENTS CAMPS SEMÀNTICS, I EN DIFERENTS NIVELLS DE DIFICULTAT. PERMET L'AUTOCORRECCIÓ DELS EXERCICIS. |
|
ES TRACTA D'UNA PUBLICACIÓ MOLT VISUAL QUE TÉ COM A FINALITAT AFAVORIR UN BON ACOLLIMENT I UNA BONA COMUNICACIÓ A L'ALUMNAT NOUVINGUT D'ORIGEN ÀRAB. |
|
CONTES INTERACTIUS GRAMATICALMENT CORRECTES, PERÒ "BOJOS" DE CONTINGUT. L'ACTIVITAT S'ADREÇA AL CICLE MITJÀ I AL CICLE SUPERIOR DE PRIMÀRIA. ABANS DE LLEGIR EL CONTE S'HA D'OMPLIR UN FORMULARI |
|
EXLER ÉS UN PROGRAMA QUE PERMET TREBALLAR DIFERENTS ASPECTES DEL LLENGUATGE ORAL I ESCRIT INTERACTIU A NIVELL DE LA DENOMINACIÓ D'OBJECTES.. |
|
ES TRACTA D'UN VOCABULARI CATALÀ EN IMATGES PENSAT PER A PODER TREBALLAR-LO A CLASSE. |
|
RECURSOS TIC NIVELL INFANTIL. | |
CONTES D'ARREU DEL MÓN. EDICIÓ A CURA DE CARME MARTÍN, FRANCESC RICART I ALFONS VILA. COLUMNA 1995. [SERVEI D'ENSENYAMENT DEL CATALÀ, AJUNTAMENT DE MANRESA]. |