PROGRAMACIÓ DE L'ACTIVITAT: Violència contra la dona

NIVELL: 3r d'ESO.

RECURSOS: Els requeriments de maquinari i programari que necessiteu són un ordinador per cada un o dos alumnes amb connexió a internet i un processador de textos.

METODOLOGIA: L'activitat busca que els alumnes reflexionin sobre la violència contra les dones amb un cas real. Es pot tractar el tema a classe d'Educació per a la ciutadania i posteriorment reforçar els coneixements amb aquesta activitat.

TEMPORALITZACIÓ: Encara que el temps de durada depèn molt del ritme del grup classe, poden fer l'activitat amb una sessió. En cas de no finalitzar l'activitat a classe es pot acabar a casa.

AVALUACIÓ: Es valorarà mitjançant el lliurament de l'activitat per correu electrònic i el seguiment del treball fet a l'aula.