PROGRAMACIÓ DE L'ACTIVITAT: Canvi climàtic

NIVELL: 1r. d'ESO

RECURSOS: Els requeriments informàtics són un ordinador per cada un o dos alumnes amb connexió a internet. El programari necessari és un processador de textos (Word) i un navegador (Mozilla o Internet explorer). O encara millor podeu utilitzar el paquet ofimàtic OpenOffice, de lliure distribució, que es pot descarregar a www.softcatala.org.

METODOLOGIA: Un cop heu finalitzat els temes del clima i la influència de l'home en el mediambient es pot realitzar aquesta activitat. L'activitat es fa amb l'ordinador, s'hauria d'explicar breument alguns conceptes sobre l'ús del correu electrònic i la tramesa de fitxers adjunts ja que la fitxa s'ha de lliurar via e-mail.

Per finalitzar aquesta activitat i com eina engrescadora hi ha un videojoc didàctic. Si tenim en compte que pocs alumnes no es senten atrets pels videojocs, aquesta potent eina ens pot resultar força útil. Més informació a l'apartat Recursos.

TEMPORALITZACIÓ: Una sessió d'uns 50 minuts. En cas de no finalitzar l'activitat a classe es pot acabar a casa.

AVALUACIÓ: Es pot avaluar mitjançant el lliurament de la fitxa de treball per correu electrònic i els procediments i l'actitud es poden valorar amb el seguiment del treball fet a l'aula d'informàtica.