PROGRAMACIÓ DE L'ACTIVITAT: Canvi climàtic (2ª part)

NIVELL: 2n cicle de l'ESO

RECURSOS: Necessiteu una televisió i un DVD per reproduir la pel.lícula "El día de mañana", els requeriments informàtics són un ordinador per cada un o dos alumnes amb connexió a internet.

METODOLOGIA: Es pot fer una petita introducció sobre la contaminació atmosfèrica. A continuació es passa la pel.lícula (heu de tenir en compte que la pel.lícula té una durada de 124 minuts) i per finalitzar es fa l'activitat a l'aula d'informàtica.

L'activitat es fa amb l'ordinador, s'hauria d'explicar breument alguns conceptes sobre l'ús del correu electrònic i la tramesa de fitxers adjunts ja que la fitxa s'ha de lliurar via e-mail.

TEMPORALITZACIÓ: Són necessàries 2 sessions d'uns 60 minuts per passar el viedo i altra per fer l'activitat amb l'ordinador. En cas de no finalitzar l'activitat a classe es pot acabar a casa.

ESPAI: Aula de video i aula d'informàtica.

AVALUACIÓ: Es valorarà mitjançant el lliurament de la fitxa de treball per e-mail.