PROGRAMACIÓ DE L'ACTIVITAT: Cercar recursos per internet

NIVELL: 1r. d'ESO

RECURSOS: Els requeriments de maquinari i programari que necessiteu són un ordinador per cada un o dos alumnes amb connexió a internet amb un navegador (Mozilla o Internet explorer)

METODOLOGIA: La recerca d'informació a internet constitueix una competència bàsica que s'ha d'assolir per part de l'alumnat per aprendre a aprendre. Per tant aquesta activitat està recomanada per qualsevol nivell d'ESO (tot i que en aquest cas es planteja per 1r. d'ESO). Seria recomanable fer una petita introducció a classe incidint especialment en l'excés d'informació que tenim a internet i la necessitat de saber triar una bona font.

TEMPORALITZACIÓ: Encara que el temps de durada depèn molt del ritme del grup classe, poden fer l'activitat amb una sessió de 50 minuts.

AVALUACIÓ: Els continguts es valoraran mitjançant el lliurament de la fitxa de treball, els procediments i l'actitud es poden avaluar mitjançant el seguiment del treball realitzat a l'aula d'informàtica.