PROGRAMACIÓ DE L'ACTIVITAT: El paper de la dona al llarg de la història

NIVELL: 3r d'ESO.

RECURSOS: Els requeriments de maquinari i programari que necessiteu són un ordinador per cada un o dos alumnes amb connexió a internet i un processador de textos.

METODOLOGIA: L'activitat busca que els alumnes reflexionin sobre les desigualtats entre sexes i com el paper de la dona ha evolucionat al llarg de la història. És un tema que es pot treballar amb els moviments socials del XIX, en el període d'entreguerres del s. XX, o quan més adient trobeu. També és una activitat que es pot realitzar a l'assignatura d'Educació per a la ciutadania dins del tema de la igualtat entre homes i dones.

TEMPORALITZACIÓ: Encara que el temps de durada depèn molt del ritme del grup classe, poden fer l'activitat amb 2 sessins de 50 minuts. En cas de no finalitzar l'activitat a classe es pot acabar a casa.

ESPAI: Aula d'informàtica i si no dóna temps fins i tot a casa del propi alumne.

AVALUACIÓ: Es valorarà mitjançant el lliurament de la fitxa de treball i el seguiment del treball fet a l'aula.