PROGRAMACIÓ DE L'ACTIVITAT: Exposició virtual: Salvador Dalí

NIVELL: 4t d'ESO.

RECURSOS: Els requeriments de maquinari i programari que necessiteu són un ordinador per cada dos alumnes amb connexió a internet, el programa PowerPoint, un compressor d'arxius (de l'estil WinZip o WinRAR que es pot baixar gratis a http://jasper.xtec.cat:7451/cdweb/CDpaquet) i un editor gràfic (no és imprescindible).

METODOLOGIA: Aquesta activitat s'hauria de realitzar una vegada explicat el tema de les avantguardes i per aprofundir sobre el surrealisme i l'obra de Salvador Dalí. Els alumnes han de tenir un mínim de coneixements informàtics, una manera de solucionar aquest aspecte és fer-los treballar per parelles. El treball final s'ha d'exposar a classe.

TEMPORALITZACIÓ: L'activitat es pot fer en 2 sessions o en cas de no disposar el temps necessari fer-la a casa i només fer l'exposició a l'aula.

AVALUACIÓ: Es valorarà mitjançant el lliurament de la fitxa de treball i l'exposició oral.