PROGRAMACIÓ DE L'ACTIVITAT: L'Holocaust

NIVELL: 3r i 4t d'ESO.

RECURSOS: Els requeriments de maquinari i programari que necessiteu són un ordinador per cada un o dos alumnes amb connexió a internet i un processador de textos.

METODOLOGIA: L'activitat busca que els alumnes reflexionin sobre les terribles conseqüències de la 2ª Guerra Mundial i la barbàrie nazi. És un tema que es pot treballar tant a Història com amb altres assignatures de l'àmbit social (per exemple el CV Drets Humans). És recomanable fer una petita introducció per concienciar als alumnes i que l'activitat sigui presa de la manera més seriosa i reflexiva possible, del contrari podria fomentar altres tipus d'actituds no desitjables.

TEMPORALITZACIÓ: Encara que el temps de durada depèn molt del ritme del grup classe, poden fer l'activitat amb una sessió de 50 minuts. En cas de no finalitzar l'activitat a classe es pot acabar a casa.

AVALUACIÓ: Es valorarà mitjançant el lliurament de la fitxa de treball.