PROGRAMACIÓ DE L'ACTIVITAT: L'Islam a Catalunya

NIVELL: 2n d'ESO.

RECURSOS: Els requeriments informàtics són un ordinador per cada un o dos alumnes amb connexió a internet i processador de textos.

METODOLOGIA: L'activitat gira al voltant de la pàgina del programa Històries de Catalunya de TV3, web que per cert us pot ser molt profitosa. Els alumnes la poden fer de manera autònoma, només caldria explicar breument alguns conceptes sobre l'ús del correu electrònic i la tramesa de fitxers adjunts ja que la fitxa s'ha de lliurar via e-mail. Al finalitzar l'activitat i com element motivador hi ha un enllaç a un clàssic joc (Pac-Man)

TEMPORALITZACIÓ: Una sessió d'uns 50 minuts, una per passar el viedo i l'altra per fer l'activitat amb l'ordinador. En cas de no finalitzar l'activitat a classe es pot acabar a casa.

AVALUACIÓ: Es valorarà mitjançant el lliurament de la fitxa de treball per e-mail.