PROGRAMACIÓ DE L'ACTIVITAT: Juana de Arco

NIVELL: 2n d'ESO.

RECURSOS: Necessiteu una televisió i un DVD per passar la pel·lícula"Juana de Arco", la podeu trobar a la mediateca dels Centres de Recursos Pedagògics. Els requeriments informàtics són un ordinador per cada un o dos alumnes amb connexió a internet.

METODOLOGIA: L'activitat està plantejada com una activitat d'ampliació per tant es recomanable fer-la una vegada explicat el tema de l'Edat Mitjana. En la primera sessió és passa el vídeo. A la segona sessió es fa l'activitat amb l'ordinador, s'hauria d'explicar breument alguns conceptes sobre l'ús del correu electrònic i la tramesa de fitxers adjunts ja que la fitxa s'ha de lliurar via e-mail.

TEMPORALITZACIÓ: Són necessàries 3 sessions d'uns 50 minuts per passar el film (té una durada de 148 minuts) i una més per fer l'activitat amb l'ordinador. En cas de no finalitzar l'activitat a classe es pot acabar a casa.

ESPAI: Aula de vídeo i aula d'informàtica.

AVALUACIÓ: Els conceptes es poden valorar amb la fitxa de treball per e-mail, els procediments i l'actitud amb el seguiment del treball fet a l'aula.