PROGRAMACIÓ DE L'ACTIVITAT: Línies del temps

NIVELL: 1r. d'ESO

RECURSOS: Els requeriments de maquinari i programari que necessiteu són un ordinador per cada un o dos alumnes amb connexió a internet.

METODOLOGIA: Activitat recomanada per qualsevol nivell d'ESO (tot i que en aquest cas es planteja per 1r. d'ESO). Seria recomanable fer una petita introducció a classe sobre la lectura i la construcció de línies del temps.

TEMPORALITZACIÓ: Encara que el temps de durada depèn molt del ritme del grup classe, poden fer l'activitat amb una sessió de 50 minuts.

CRITERIS D'AVALUACIÓ No troba les dates ni les ubica correctament Troba les dates però no les ubica correctament Troba les dates i les ubica però no a escala Algun esdeveniment no està ben situat Tot està bé.

• Fes una línia del temps situant els següents esdeveniments.
    ANY
    ESDEVENIMENT