NIVELL: 1r. d'ESO.
RECURSOS: Els requeriments de maquinari i programari que necessiteu són un ordinador per cada un o dos alumnes amb connexió a internet amb un navegador (Mozilla o Internet explorer)
METODOLOGIA: Es tracte de conèixer el patrimoni arqueològic de Catalunya, visitant les pàgines webs han de completar el qüestionari. Es treballa per parelles i al final de la classe han de lliurar la fitxa de treball.
TEMPORALITZACIÓ: Amb una sessió de 50 minuts a l'aula d'informàtica ha hi ha prou.
ESPAI: Aula d'informàtica.
AVALUACIÓ: Aquesta és la rúbrica d'avaluació, és convenient que l'alumnat la llegeixi perquè conegui els criteris d'avaluació.
|
FLUIX (2 punts) |
REGULAR (5 punts) |
BÉ (6 punts) |
MOLT BÉ
(8 punts) |
EXCEL·LENT
(10 punts) |
PUNTUACIÓ |
RECERCA D'INFORMACIÓ |
Poc esforç en la recerca i pobresa dels materials trobats. |
S'aprecia un esforç en la recerca dels materials utilitzats, tot i que no sempre són els més adients. |
En general hi ha hagut un esforç a buscar els materials i s'han sabut seleccionar. |
La recerca ha estat acurada i els material trobats són els adients. |
S'ha fet una bona recerca de materials i s'han triat els millors. |
|
ACTITUD DURANT EL TREBALL |
Passivitat i tendència a distreure's o crear conflictes. |
En general participa en el treball. |
Activa i positiva. |
Activa, positiva i sense distraccions. |
Activa, positiva i col·laboradora. |
|
PRESENTACIÓ |
Descurada i no atractiva. |
Correcta però poc atractiva. |
Acurada i visual. |
Ben treballada i visualment atractiva. |
Ben treballada, atractiva i original. |
|
CRITERIS D'AVALUACIÓ |
No ha trobat cap resta |
Ha trobat alguna resta però no sap què és |
Les troba i identifica però no les descriu bé |
Hi ha algun error de localització o falta alguna resta |
Tot està bé |
|
PUNTUACIÓ TOTAL |
|
ACTIVITATS DE REFORÇ O RECUPERACIÓ:
- Indica al mapa algunes de les principals ciutats de l'epoca romana a Catalunya.
- Explica alguna resta arquològica que hagi a Catalunya de l'època romana.
|