PROGRAMACIÓ DE L'ACTIVITAT: Anem a votar

NIVELL: ESO però segons el nivell del curs algunes preguntes s'haurien de seleccionar.

RECURSOS: Els requeriments de maquinari i programari que necessiteu són un ordinador per cada un o dos alumnes amb connexió a internet amb un navegador (Mozilla o Internet explorer)

METODOLOGIA: La primera part de l'activitat s'ha de fer a l'aula d'informàtica. La votació es realitza a l'aula.

TEMPORALITZACIÓ: Encara que el temps de durada depèn molt del ritme del grup classe, poden fer l'activitat amb una sessió de 60 minuts per recollir les dades. La votació requereix altre sessió d'uns 30 minuts.

ESPAI: Aula d'informàtica i si no dóna temps fins i tot a casa del propi alumne per respondre el qüestionari. Votacions a l'aula.

CRITERIS D'AVALUACIÓ No ha arribat el correu electrònic Entén que és un sufragi universal, una democràcia i participa a les eleccions Entén que és un sufragi universal, una democràcia, les diverses ideologies polítiques i participa a les eleccions Entén tot el vocabulari però hi han errors als partits polítics espanyols Tot està bé i participa a les eleccions

• Defineix: Sufragi universal, democràcia, partit de dretes i partit d'esquerres.
  • Explica quin partit governa actualment a Espanya i qui és el seu president.