10. L'equip divulgador
Per tal que aquest treball no es quedi només a l’aula de música i, així, sensibilitzar tota la comunitat educativa de l’institut, vosaltres dissenyareu un mural que sigui un resum general del tema que, un cop acabada la WebQuest, penjarem als passadissos. Si us atreviu, també podeu fer algun tipus de treball en format digital tipus p๒ster multimèdia. Per fer-lo, seguiu les instruccions següents: 1. Heu de portar de casa aquest material: retoladors i/o colors, regle, pega i tisores. 2. Imprimiu imatges (no cal que siguin gaire grans) relacionades amb el tema: sorolls diversos (obres, trànsit, locals sorollosos, aeroports...), parts de l’oïda, decibels, sonòmetre... 3. Consulteu els webs principals sobre el tema: www.sorolls.org, www.peacram.com/ per recollir frases i textos que acompanyin les imatges i a fi que us serveixi de guia. 4. En un full heu d’elaborar un esbós lliure però que hauria de seguir aproximadament aquest esquema:
5. Quan tingueu l'esborrany enllestit (amb un o dos fulls mida A3 o més grans que us proporcionarem des del centre) cal ensenyar-lo al professorat corresponent per corregir-ho. 6. Vigileu, doncs, amb l’expressió escrita i recordeu que cal fer la lletra gran i clara. 7. El/s mural/s el/s penjarem al passadís perquè la resta de companys del centre puguin reflexionar sobre aquest problema. Som-hi?
|
![]() |
||
El soroll no fa bé, el bé no fa soroll (Saint-Vicent-de-Paul) |