Avaluació
Abans de començar amb les activitats, i mentre aneu desenvolupant el treball, consulteu aquesta rúbrica per saber com us avaluarà el professorat. Cada apartat val dos punts i la nota és per a tot el grup. A la persona afligida no li doneu més soroll (anònim)
|
Cal millorar (0 punts) |
Correcte (1 punt) |
Bé (2 punts) |
NOTA |
|
---|---|---|---|---|
El contingut |
Incomplet. Falten alguns aspectes bàsics i està poc elaborat. La informació recollida és massa simple. |
El contingut, en línies generals, és correcte encara que una mica superficial. Caldria aprofundir en alguns temes. |
El treball reflecteix tots els apartats que es demanen a la tasca i estan força desenvolupats. |
|
El text (vocabulari i expressió escrita) |
Vocabulari pobre. Expressió escrita deficient i amb faltes d’ortografia. |
Vocabulari bàsic. L’expressió escrita és correcta però amb alguns errors gramaticals i amb faltes d’ortografia. |
Vocabulari específic. L’expressió escrita és fluïda i sense faltes d’ortografia. |
|
L'actitud (autonomia, treball en grup i recerca per Internet) |
Han treballat sense implicació en la tasca comuna i de forma poc autònoma. Han tingut dificultats per moure’s dins dels enllaços recomanats. |
Hi ha hagut alguns entrebancs en la col·laboració mútua i el repartiment de les tasques ha estat desigual. Navegació i recerca correctes. |
Bona planificació del treball. Han compartit la informació i el resultat mostra discussió i col·laboració conjunta. Han sabut explorar correctament els enllaços web. |
|
La presentació multimèdia |
Les diapositives són poc atractives visualment i gens originals en el seu disseny. No s’han desenvolupat les possibilitats bàsiques del programa informàtic (Power Point o OpenOffice Impress). |
Les diapositives són correctes, encara que poc atractives en el seu disseny. Han desenvolupat les possibilitats bàsiques del programa informàtic. |
El resultat és atractiu visualment i original en el seu disseny. Han desenrotllat força les possibilitats bàsiques del programa informàtic (transicions, sons, links...). |
|
L'exposició oral |
Poc clara i difícil de seguir. Sense ritme i avorrida. Descompensada entre els membres del grup i amb una mala expressió oral. | Exposició correcta i ben plantejada però amb poc ritme. Distribució més o menys equitativa entre les persones del grup. Expressió oral adequada. |
Exposició clara, entenedora i amb el ritme adequat. Distribució igual entre els components del grup i amb una bona expressió oral. |