Curs 2005 -2006

IES Manuel Vázquez Montalbán

Seminari de Física i Química

En començar aquest nou curs, des d’aquest espai web, tindreu a la vostra disposició una sèrie de suggeriment per millorar el vostre aprenentatge de algunes assignatures i obtenir uns millors resultats a l’avaluació.
A la columna del costat trobareu les assignatures que hi ha representades. Si jo soc la vostre professora durant aquest curs que entrem podreu enviar-me les activitats que realitzeu i us retornaré la meva valoració de les que trobareu sota l’apartat de les assignatures.
Dins de la mateixa web hi trobareu dos apartats: a) Què hi veus?, i b) Ciències per tothom. Si realitzeu les activitats proposades, sigueu del curs que sigueu, i les envieu us la valoraré, i podreu trobar la resposta correcte, a la mateixa web, quan hi hagi la següent proposta.

A continuació hi trobareu les activitats que comptaran en les matèries de Física i de Química dels cursos dels que soc professora:

• Exàmens escrits, possiblement dos per trimestre.
  • Experiències i treballs pràctics. Compte l’actitud de respecte i treball al laboratori, la presentació clara i complerta de la experiència, i la presentació d’un informe acurat i complert.
  • Projectes. Hi compte que estiguin complets i la presentació acurada.
  • Exercicis i treball a casa. Els exercicis han d’estar corregits i revisats per l’alumne i la presentació acurada.
  • Dossiers que es lliuraran abans de cada examen. Hi compte que estigui complet, les activitats corregides i la presentació acurada.
  • Actituds. Inclou el interès per la matèria, la realització de les activitats , l’assistència, la puntualitat i el respecte pel treball de professor i dels companys.

Criteris generals d’avaluació

Aquest criteris estan subjectes a les normes que decideixi el Departament i l’equip docent.

Pels cursos d’ESO

75% mitjana dels exàmens
15% entre: a) mitjana del treball i exercicis i les experiències a l’aula
b) el dossier
c) el treball al laboratori,
d) els informes de laboratori, i
e) activitats a la web
10% de l’actitud

Tot el bloc del dossier pot significar un augment proporcional a la nota dels exàmens.

Pels cursos de Batxillerat

10 % Assistència regular a classe
10% treballs regulars, deures, pràctiques, etc.
80% proves escrites

També es comptabilitzaran les faltes dels alumnes, sobretot per exàmens previs a l’avaluació i el treball diari.
Menys d’un 50% de la feina i l’assistència rebaixen un 10% la nota dels exàmens
Menys d’un 20% de la feina i l’assistència rebaixen un 20% la nota dels exàmens

L’arrodoniment de les dècimes es compensatori a lo llarg de totes las avaluacions del curs.

Baixa't els criteris d'avaluació

IES Manuel Vázquez Montalban

Consultes a:

Rosa M. Melià Avià

El racó dels pares

Per cualsevol dubte o suggeriment que ajudi a millorar el rendiment dels seus fills estic a la seva disposició