FIXACIÓ
D’OBJECTIUS
El/la coordinador/a del grup enceta la reunió per decidir l’organització i
els objectius del dia. §
Es farà un sol artefacte
de cada proposta? O més d’un? §
Quants aquest matí? §
Veuen les parts del
vídeo que poden ser interessant pel treball? §
Naveguen per internet per cercar informació? §
Materials necessaris El/la
secretari/a pren nota de les decisions
§
Decideixen treballar
per parelles i cada una d’elles farà una joguina òptica. §
Dos dels alumnes
veuran els vídeos i els altres dos cercaran per internet? §
Els sembla que avui
podran dissenyar i construir dos dels artefactes? En funció de com vagi
aquest matí prendran les decisions pertinents. §
Es decideix els
tipus de vinyetes que es dibuixaran. El/la responsable del
suport tècnic va a buscar a secretaria, consergeria, aula habilitada,
etc. el material necessari que hagi decidit el grup per poder portar a terme
els projectes del matí. El/la responsable del
suport tècnic informàtic, proposa diferents
tipus de formats per les figures a dibuixar en funció de la temàtica que hagi
decidit el grup i si els dibuixos els fan a mà o informàticament. Si s’ha
decidit que alguna de les tasques s’ha de fer informàticament, haurà de veure
quin serà el millor programa o programes per dur-les a terme. Alternativament els membres del grup aniran fent fotografies per poder reflectir el procés
de desenvolupament del projecte en la presentació. POSADA EN COMÚ
Al final del dia, el coordinador modera la reunió, els
membres del grup aporten el treball finalitzat o per acabar i es plantegen
els objectius pel matí següent. Cadascú pren nota de les responsabilitats que
tindrà al dia següent: materials que es necessitaran, cercar algun tipus
d’informació complementària, CD per anar guardant les fotografies, les actes,
el diari etc. El secretari ho anota tot en el diari del grup. TOT EL GRUP Seria molt positiu que l’alumnat portés un diari durant
el treball interdisciplinari. És un
bon instrument de treball, tant per la regulació com per l’autoregulació de l’aprenentatge. La seva lectura
proporciona al professorat un context més ampli en el qual avaluar l’alumnat.
El grup confeccionaria la memòria final amb les actes i els diaris de
l’alumnat que el composa. |