AVALUACIÓ
INDIVIDUAL I DEL GRUP EN EL TREBALL COOPERATIU |
Simulació
**
Els ítem avaluats en aquesta graella són competències dels tres àmbits, anomenarem A les
del primer àmbit, B a les del segon i C a les del tercer. Hem fixat per
donar com assolides les competències quan l’alumnat les ha superar en un 60%. Si
l’equip que porta a terme el treball pensés que un altre percentatge seria més
adient l’únic que caldria es variar les taules de conversió del full de càlcul.
Per avaluar podem utilitzar aquestes valoracions:
SEMPRE = 4 SOVINT = 3 POC = 2 MAI = 1 |
Ω,
δ
, β i λ
són l’alumnat del grup |
|
AVALUACIÓ INDIVIDUAL
EN EL TREBALL COOPERATIU |
Ω |
δ |
β |
λ |
A |
Assumeix el seu rol dins el grup cooperatiu |
|
|
|
|
A |
Coopera amb els companys |
|
|
|
|
A |
Aporta idees |
|
|
|
|
A |
Accepta i respecta fàcilment el acords |
|
|
|
|
A |
Sap escoltar |
|
|
|
|
A |
Afavoreix i cerca els compromisos |
|
|
|
|
A |
Fa servir un llenguatge respectuós amb la resta
del grup |
|
|
|
|
A |
És capaç de canviar d’actitud |
|
|
|
|
A |
Col·labora en el compliment de la feina encomanada |
|
|
|
|
A |
És tolerant i no mostra aires de superioritat |
|
|
|
|
B |
Té iniciatives |
|
|
|
|
B |
Té autonomia i decisió en la realització del
treball |
|
|
|
|
B |
Planteja preguntes |
|
|
|
|
B |
Sap superar el fracàs |
|
|
|
|
B |
S’enfronta a les pressions |
|
|
|
|
C1 |
Té habilitat per justificar els seus punts de
vista |
|
|
|
|
C2 |
Es mostra creatiu |
|
|
|
|
|
GLOBAL INDIVIDUAL
T.C.
|
|
|
|
|
AVALUACIÓ DEL GRUP EN
EL TREBALL COOPERATIU |
|
Es fa un pla de treball al començament del dia |
|
Es distribueixen les tasques |
|
Es discuteixen totes les opinions |
|
Busquen estratègies per solucionar els conflictes |
|
Són capaços d’explicar amb claredat els resultats
del seu treball |
|
Tots els membres han dut a terme les tasques
encomanades |
|
Tots els membres han participat |
|
Els membres del grup han assumit la seva
responsabilitat (Coordinació, Secretaria, etc.) |
|
Fa una posada en comú al finalitzar la jornada |
|
GLOBAL GRUP T.C. |
|