AVALUACIÓ
INDIVIDUAL PROJECTE , RECERCA I PEL.LÍCULES |
Depenent del projecte farem un tipus de seguiment o un
altre, però generalitzant, hauríem de poder observar primer, si l’alumnat ha
acomplert les seves responsabilitats dins el projecte, desprès veure les
competències que ha utilitzat i en quin grau durant el desenvolupament de les
seves tasques i, finalment la seva contribució a la concreció del treball.
En els grups de recerca haurem d’observar l’alumnat en
referència a la utilització de les fons d’informació, de l’ordinador, de la
qualitat de la informació recollida, de la elaboració d’aquesta informació.
S’haurà de tenir especial cura del grup Smeagol, aquí valorarem ítem diferents
als dels altres grups, el disseny de l’enquesta, el treball de camp, les
representacions gràfiques, les valoracions i conclusions etc.
En les pel·lícules a banda del dossier haurem d’observar
les aportacions i l’actuació de l’alumnat en els debats.
Per avaluar podem utilitzar aquestes valoracions:
SEMPRE =
4 SOVINT = 3 POC = 2 MAI = 1 |
Ω,
δ
, β i λ
són l’alumnat del grup |
|
COMPETÈNCIES |
Ω |
δ |
β |
λ |
A |
Col·labora
amb el grup |
|
|
|
|
A |
Participa
en la recerca de la informació |
|
|
|
|
A |
Participa
en la elaboració de les respostes |
|
|
|
|
A |
És
respectuós en el torn de paraules |
|
|
|
|
A |
És
respectuós amb les opinions dels altres |
|
|
|
|
|
GLOBAL COMPETÈNCIES A |
|
|
|
|
B |
Té
d’autonomia |
|
|
|
|
B |
Té una
actitud correcte durant la projecció |
|
|
|
|
B |
Participa
en el debat |
|
|
|
|
B |
Fa
aportacions significatives |
|
|
|
|
|
GLOBAL COMPETÈNCIES B |
|
|
|
|
C1 |
Competència oral |
|
|
|
|
C1 |
Competència lectora |
|
|
|
|
C1 |
Competència escrita |
|
|
|
|
C1 |
Competència metalingüística |
|
|
|
|
|
GLOBAL COMPETÈNCIES C1 |
|
|
|
|
C2 |
Té capacitat
de fer servir interactivament coneixements i informació |
|
|
|
|
|
GLOBAL COMPETÈNCIES C2 |
|
|
|
|
C3 |
Competències TIC |
|
|
|
|
|
GLOBAL COMPETÈNCIES C3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GLOBAL AVALUACIÓ PROJECTE, RECERCA I PEL.LÍCULES |
|
|
|
|