INFORME
DEL TREBALL INTERDISICIPLINAR D’UN GRUP |
Hem pensat que podria facilitar la feina del
professorat el tenir un informe de
cadascun dels grups això ens permetria tenir una visió detallada del funcionament
del grup i per altre banda pot servir
per poder comparar el treball dels diferents grups. Amb un full de càlcul
tipus Excel o similar podem fer que la feina no sigui carregosa, quan
avaluem un ítem d’alguna de les tres fitxes de seguiment automàticament
s’actualitza en l’informe.
Ω, δ , β i λ són
l’alumnat del grup
En la primera taula totes les competències A, B o C
valorades en els graelles avaluació:
Individual i del grup dins el treball cooperatiu, individual projecte, pel·lícules
i recerques i l’exposició oral s’acumulen en l’informe per poder esbrinar si un alumne les ha assolit. També automàticament
calcula si l’alumne/a ha assolit globalment les competències avaluades.
COMPETÈNCIES (INVIDUALS) |
Ω |
δ |
β |
λ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
COMPETÈNCIES GLOBALS
INDIVIDUAL |
|
|
|
|
AUTOAVAL |
|
INDIVIDUAL |
Ω |
δ |
β |
λ |
|
||||
A |
|
|
GLOBAL
INDIVIDUAL T.C. |
|
|
|
|
|
|||
B |
|
|
EXPOSICIÓ
ORAL INDIVIDUAL |
|
|
|
|
|
|||
C |
|
|
GLOBAL
AVALUACIÓ PROJECTE, RECERCA I PELLÍCULES |
|
|
|
|
|
|||
D |
|
|
AUTOAVALUACIÓ |
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
AVALUACIÓ
DEL GRUP |
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
AVALGRUP |
|
|
|
|
|
|
|||||
A |
|
|
|
|
|
|
|
||||
B |
|
|
|
|
|
|
|
||||
C |
|
|
|
|
|
|
|
||||
En la segona taula amb un vincle s’han registrat les valoracions que el
professorat ha fet en les graelles, a més hem d’afegir, l’autovaloració que tot
els alumnes han fet de la seva tasca durant tot el treball interdisciplinari
(de 1 a 4) i, la valoració que han fet
els altres components del grup del treball de cadascun dels alumnes que l’han
format (de 1 a 4).
AUTOAVAL |
|
INDIVIDUAL |
Ω |
δ |
β |
λ |
|
A |
|
|
EXPOSICIÓ
ORAL INDIVIDUAL |
|
|
|
|
B |
|
|
GLOBAL
AVALUACIÓ PROJECTE, RECERCA I PELLÍCULES |
|
|
|
|
C |
|
|
AUTOAVALUACIÓ |
|
|
|
|
D |
|
|
AVALUACIÓ
DEL GRUP |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AVALGRUP |
|
||||||
A |
|
|
|||||
B |
|
|
|||||
C |
|
|
|||||
D |
|
|
A part dels vincles amb les altres graelles hem d’afegir per completar
l’informe la valoració que ha fet el grup dels seu funcionament (1 a 4) i les
valoracions que fa el professorat sobre els treballs presentats per cada grup
ja sigui el projecte, les recerques com els dossiers de les pel·lícules (1 a
4).
AUTOGRUP |
|
GRUP |
VALORACIÓ |
|
|
|
|
GLOBAL
GRUP COOPERATIU |
|
|
|
|
EXPOSICIÓ
ORAL GRUP |
|
|
|
|
AUTOAVALUACIÓ
DEL GRUP |
|
|
|
|
|
|
PROJECTE |
|
TREBALLS FINALS PRESENTATS PEL GRUP |
|
|
|
|
|
PROJECTE |
|
RECERQUES |
|
RECERQUES |
|
|
|
|
|
DOSSIERS
PEL.LÍCULES |
|
PEL.LÍCULES |
|
|||
|
|
|
Per calcular una nota final del treball
interdisciplinari, si escau, hem de ponderar cadascuna de les valoracions que
ha fet el professorat, l’equip pot prendre les decisions que cregui convenient
l’únic que ha de fer és canviar en el full de càlcul els percentatges.
PONDERACIONS |
COMPETÈNCIES GLOBALS INDIVIDUAL 55% |
GLOBAL GRUP COOPERATIU 10% |
PROJECTE 10% |
RECERQUES 7,5% |
EXPOSICIÓ ORAL GRUP 5% |
DOSSIERS PEL.LÍCULES 5% |
AUTOAVALUACIÓ DEL GRUP 2,5% |
AUTOAVALUACIÓ INDIVIDUAL 2,5% |
AVALUACIÓ DEL GRUP 2,5% |
|
A |
B |
C |
D |
QUALIFICACIÓ FINAL NUMÈRICA |
|
|
|
|
QUALIFICACIÓ SIGNIFICATIVA |
|
|
|
|