inici

A l' aula de psicomotricitat no es treballa solament l'aspecte físic sinó també els aspectes psicològics i afectius dels nens.

En aquestes edats el nen és un tot i no hi ha separació entre l' acció i el pensament, entre els seus desitjos i el seu sentir.

TREBALLEM:

.Atenció i disciplina
· Esforç i constància
· Motivació i participació
· Auto-imatge positiva
· Seguretat davant el grup

 

ESQUEMA CORPORAL
Amb aquest treball es pretén assolir
l' esquema corporal a nivell motriu i cognitiu.

És a través de l'acció i el moviment que el nen adquireix consciència i control del seu cos.

FEM PSICOMOTRICITAT

ACTIVITATS MOTRIUS
En les activitats motrius es treballen totes les dimensions que formen part del nen:
el coneixement de nocions bàsiques, la conquesta de l' espai i el temps , la relació amb els companys i educadors , la integració al grup , les seves vivències afectives , el seu món imaginari, les seves pors o les seves frustracions, sempre dintre de situacions on el nen es senti segur i protegit però a la mateixa vegada l' ajudin a superar les seves inseguretats i dificultats.

 

Les sessions de P.4 i P.5 les porta la tutora ,un cop a la setmana i un altre quinzenal.A P.3 l' Isabel fa la sessió quinzenal conjuntament amb la tutora.

 

JOCS RELACIONALS
Per altra banda és amb els jocs relacionals que el nen adquireix consciència de l'altre i per tant el respecta , agafant més seguretat en ell mateix i controlant els seus actes.