IES Narcís Oller
Departament de Visual i Plàstica.

Ramon Vilella - AULA VIRTUAL.

 
CULTURA AUDIOVISUAL.
TEMA 4. EXERCICI 3.

Contrapublicitat

 

Concepte: Crear un contraanunci. Una parodia d'anunci que ens faci pensar en què representa la publicitat en la societat, com ens afecta, quin paper juga, etc.

Procés de treball: Primer cal que fem la reflxió sobre la publicitat i la societat de consum. D'aquesta reflexió n'hem de treure una idea amb la que treballarem. A partir d'aquesta idea haurem de concretar un anunci que pot ser parodia d'un que ja existeix o bé crear-ne un de nou.

Tècnica: Treballarem a l'ordinador conectats a la xarxa que ens servirà de font inesgotable d'imatges d'anuncis, imatges que representen idees estereotipades, i fotgrafies i dibuixos de tota mena. Amb un programa de tractament d'imatge farem el muntatge.

 

Presentació: Cal desar l'arxiu en format JPG posar-lo en una pàgina d'arxiu de text, en una segona pàgina cal explicar:

a) Idea de partida a partir de la reflexió que hem fet.

b) significat del contraanunci

c) Imatges utilitzades. (poseu una còpia reduida de cada imatge que heu fet servir en el muntatge)

Enviar-lo a la carpeta corresponent del moodle amb el nom T4_e3_nomusuari.doc o .osd