IES Narcís Oller
Departament de Visual i Plàstica.

Ramon Vilella - AULA VIRTUAL.

 
CULTURA AUDIOVISUAL.
TEMA 4. EXERCICI 5.

Campanya publicitària - retòrica

 

Concepte: Crear un anunci.

Procés de treball:

1) Primer cal tenir el briefing ( en uns situació real vindria donat per l'anunciant, en el nostre cas o bé serà una proposta del professor o cada alumne n'inventarà un)

2) Crear una estratègia publicitària que s'adapti a allò plantejat en el bríefing, especialment a la característica que es vol destacar-comunicar del producte.

3) Dissenyar l'anunci gràfic que ha d'incloure, mínim, una figura retòrica.

Tècnica: Treballarem a partir de fotografies - alguna feta per nosaltres i altres poden ser producte d'una cerca a internet. Al programa de retoc i tractament d'imatges farem el disseny que inclou el retoc de les fotos, el muntatge d'imatges i el text. Deseu la imatge final en format .jpg

 

Presentació: Cal desar l'arxiu en format JPG posar-lo en una presentació de diapositives en la que hi haurà d'haver diverses diapositives que incloguin:

a) Contingut del briefing.

b) Explicació de l'estratègia, fent especial menció a la retòrica.

c) Imatges utilitzades. (poseu una còpia reduida de cada imatge que heu fet servir en el muntatge)

d) Imatge final de l'anunci

Enviar-lo a la carpeta corresponent del moodle.