TEMA 7. EXERCICI 1.

Història De la Televisió

Concepte: Es tracta de sitetitzar en una taula les informacions més importants de la història de la televisió.

Les col·lumnes representen els diferents períodes del segle XX, marcats pels esdeveniments politics i socials; especialment les dues guerres mundials.

Per distigir continguts, a la taula trobareu una fila per als canvis tecnològics i una altra per als canvis i avenços en el llenguatge televisiu i les possibilitats com a mitjà de comunicació.

Exercici:

Per omplir la taula consultarem principalment el text del Tema 7 de la matèria que teniu a l'apartat corresponent del Moodle.

Si manquen informacions, voleu aclarir dades o complelmentar-les, a la pàgina web, pestanya documents hi ha un enllaç a una història de la televisió una mica més completa.

Presentació:

Penjar el document a l'apartat corresponent del Moodle.