Treballs fora l'aula

PROJECTES

1r trimestre

1a. MISSATGE AUDIOVISUAL

Explicar alguna cosa amb l'única condició d'utilitzar un mitjà audiovisual. Poden ser imatges fixes, o en moviment, poden ser imatges fetes per un mateix o apropiades, en suport paper o digital.

El tema és lliure i el format també: cartell, videoclip, video, presentació - diaporama, etc.

Cal que hi hagi combinació de llenguatges, com a mínim imatges i paraules o imatges i música. També és imprescindible que hi hagi algun tipus de muntatge, per tal d'articular imatges i paraules o música en un relat sobre el tema escollit.

1b. DESCRIPCIÓ D'UN ESPAI VITAL

Sèrie de fotografies que descriu un espai vital, un escenari de la nostra vida, un lloc en el que hem viscut o vivim experiències.

2n trimestre

2a. Projecte per l'exposició.

Sobre el tema del ................. Com a lloc comú, tòpic, referent cultural, referent iconogràfic en tota la seva amplitud, en tot el seu camp semàntic.

Articular un missatge visual o audiovisual. (A l'aula treballarem el tema per extreure'n totes les possibilitats, i possibilitar que cada grup encamini la seva proposta)

2b. REPORTATGE

Reportatge audiovisual sobre tema triat per l'alumne.

En qualsevol cas el discurs sobre el tema triat, s'ha d'articular amb imatges i paraules. La música és opcional i només es recomana posar-ne si és necessària .

3r trimestre

3a. CURTMETRATGE - En petits grups -

Narració curta ( es recomanable que sigui curta però ben estructurada i correctament produida )

Cal fer el guió literari i tècnic. Repartir funcions entre els participants. Enregistrar i muntar - producció i posproducció -

3b. PROJECTE LLIURE - Individual -

Cada alumne pot escollir tema, format, procés de treball, presentació, etc.