LA VOLTA A ESPANYA AMB LES MATEMÀTIQUES.

Es tracte de donar la volta a Espanya al el menys temps possible. Les escoles participants poden començar a participar quan els vagi bé. Dins del periode del curs escolar. Es contabilitzarà el temps que triguen. Es farà una classificació amb les diferents escoles participants. S'haurà de seguir l'ordre de les 10 etapes. A cada etapa s'haurà de resoldre un exercici de matemàtiques.

GEOMETRIA A L'ESCOLA

Es tracta de buscar en la nostra escola, objectes, mobles, parts de l’edifici o quasevol cosa que ens recordi a figures geomètriques. S’han de dibuixar i pintar. També es pot fer una fotografia

CALENDARI MATEMÀTIC 2003

El Mag Lluís es un maniàtic de les mates...  i us proposa un exercici matemàtic per cada dia de la setmana, per que, està completament convençut que tothom s’ho pot passar d’allò més bé fent matemàtiques.
Ho provem?