FLOORBALL (MINI-HOQUEI)

Dos mil anys abans de Crist, en la vall del Nil, sobre la tomba de Beni-Hassan. apareixen uns relleus que ens indiquen la seva pràctica. I els grecs ja practicaven un joc d'estic i pilota, una espècie d'hoquei herba. Els historiadors de l'esport sembla que coincideixen a afirmar que l'hoquei és un dels esports d'equip més antics que es coneixen i que jocs d'estics corbs i pilota ja es jugaven a Xina. Egipte. Grècia. Roma i altres cultures de distintes latituds.

Aquests jocs han anat evolucionant i adaptant-se, sorgint esports més moderns d'estic i pilota com l'hoquei herba, l'hoquei sala, l'hoquei sobre patins, l'hoquei sobre gel o un híbrid de tots ells, com més modern, el floorball.

El floorball és un joc d'origen suec.

ORGANITZACIÓ DEL JOC

El REGLAMENT

ASPECTES TÈCNICS

REGLES DE JOC

Tret del llibre:
José Luis MARQUÉS ESCÁMEZ. "Iniciación a juegos y deportes alternativos". Escuela Española.
La setmana del FLOORBALL a l'escola Estel Vallseca: