ORGANITZACIÓ DEL PROJECTE.

Les sessions d’IRC es faran setmanalment, a cada sessió desenvoluparem una de les possibilitats. L’endivina el personatge, el veig, veig, les paraules encadenades, l’avui xerrem de... o els nostres diàlegs.

Farem servir quatre programes diferents, segons la sessió.

Cada escola participarà a la sessió que li vagi bé.

Per l’horari de la sessió... ens possarem d’acord les diferents escoles participants.

Les sessions seran de 30 minuts aproximadament.

Els participants seran petits grups de tres o quatre alumnes que ho faran amb el nom de l’escola com si fossin un sol interlocutor.

Un professor farà de moderador.

El nombre de sessions serà en virtud del nombre de grups de cada escola. Fóra recomenable que cada grup participés en dues o tres activitats diferents...

Es pot fer servir el programa XAT-LOC. (Programa que emula el funcionament d’un xat en una xarxa local) D’en Joaquím FONOLL. Per a què els nois i noies conéixin el funcionament del xat.

Amb el programa NetMeeting també podem fer xat en xarxa.