RAMON

RHOMA

Dins de la setmana Cultural, dijous 22 va haver-hi un espectacle al carrer. El cantant animador Ramon Rhoma va fer que tots junts, alumnes, pares, mares i mestres cantéssim i balléssim cançons i danses de diferents cultures que cada classe havia treballat. Va ser enriquidor i molt participatiu perquè ja feia temps que s'havien coordinat les cançons i moltes d'elles, els alumnes ja les cantaven a l'aula de música.

En Ramon Rhoma és engrescador i de primer el més atrevits i després els més tímids, el cas és que la majoria s'hi van "anar ficant" i tots plegats ens ho vàrem passar molt bé. Per acabar-ho d'endolcir es va fer una gran xocolatada que mares i pares molt col·laboradors havien preparat. Amb molta il·lusió estem esperant que el proper any es repeteixi.