Escola-Treball
Institut ESTEVE TERRADAS I ILLA
Inici

Formació en Centres de Treball
En el marc de la Formació Professional, la finalitat del crèdit FCT (Formació en Centres de Treball) és el desenvolupament d’estratègies que facin convergir el món laboral i acadèmic.
Paral·lelament, es pretén incloure en el currículum de l’alumne/a els coneixements necessaris per fer realitat la seva transició cap a l'empresa i, alhora, facilitar al món empresarial el contacte amb futurs empleats.
Els objectius que ens proposem d’acomplir van en la direcció que l'alumnat sigui protagonista d’un aprenentatge dels coneixements i tecnologies actuals en un àmbit real de treball, on puguin desenvolupar els coneixement assolits a l’escola.
El tipus d’acord serà de conveni (NO LABORAL) entre l'empresa o centre de treball i l’Institut, els quals signaran i del qual disposaran còpia l'alumne/a, l’empresa, i l’escola.
El seguiment de les pràctiques el realitzarà el Tutor/a de pràctiques de l’alumne/a a través del Quadern telemàtic, tot mantenint contactes periòdics amb el/la responsable de la formació en el centre de treball.
L’avaluació del crèdit de l'FCT serà continua durant l’estada de l’alumne/a a l’empresa. El Tutor/a durà a terme, conjuntament amb l’estudiant, la valoració de les característiques de la formació pràctica a fi de vetllar per la seva idoneïtat i corregir, si cal, les possibles deficiències. En acabar el període de pràctiques el Tutor/a demanarà l’avaluació de l’alumne/a al responsable de l'FCT de l’empresa, per tal de poder ésser contemplada en l’avaluació final.