AVALUACIÓ INDIVIDUAL:
Es posarà una nota individual a cada alumne del grup.
De cada alumne es valorarà la part del treball assignada, que prèviament el grup haurà acordat.
Si la valoració és incomplerta significa que no s’aprova l’activitat.
El correcte equival a un 6.
El bé equival a un 7 o un 8.
L’excel·lent equival a un 9 o un 10.
La nota final de l'alumne serà la mitjana entre la nota individual i la nota del grup.
RUBRICA. AVALUACIÓ INDIVIDUAL |
|||||
Criteris d’avaluació/ Nivells d’expectatives |
INCOMPLERT |
CORRECTE |
BÉ |
EXCEL·LENT |
NOTA |
Ús d’internet |
Necessiten ajuda per utilitzar els enllaços suggerits o per navegar dins una web i la xarxa. |
Utilitzen pocs enllaços suggerits però navega amb facilitat per la xarxa. |
Utilitza els enllaços suggerits i navega fàcilment per la xarxa. |
Utilitza més enllaços dels suggerits i navega amb facilitat. |
|
Quantitat de informació |
Treballen amb molt poca informació. Poc esforç en la recerca i pobresa dels materials trobats. |
Tots els apartats han estat tractats, però de forma molt poc àmplia i no sempre de forma adient. |
Tots els apartats han estat tractats de forma bastant àmplia i s’han sabut seleccionar els continguts |
La gran quantitat d’informació trobada ha fet ampliar els apartats suggerits |
|
Qualitat de la informació |
Informació molt pobra i poc ajustada al tema. |
Informació ajustada al tema però amb mancances. |
Informació adequada a totes les qüestions suggerides |
La qualitat de la informació trobada ha comportat noves i interessants aportacions. |
|
Elaboració de la informació | No hi ha eleboració de la informació trobada. Gairebé tot copiat. | S'ha intentat elaborar la informació però amb moltes mancances. | Elaboració del treball força correcta. | Molt bona elaboració amb moltes aportacions. | |
Tractament dels apartats suggerits | S'han tractat pocs apartats. | Gairebé s'han desenvolupat tots els apartats suggerits. | S'han desenvolupat tots els apartats suggerits. | S'han ampliat els apartats suggerits. | |
Redacció i presentació del text | Hi ha molts errors d'ortografia, el vocabulari emprat és pobre i la presentació no és acurada | Apareixen alguns errors d'ortografia, el vocabulari i la presentació són correctes. | No hi ha errors d'ortografia, el vocabulari i la presentació són adients | No hi ha errors d'ortografia, el vocabulari és ric i la presentació molt adequada. | |
Les imatges | No corresponen al contingut | Són adequades al contingut | Són adequades al contingut i estan ben col·locades | Corresponen exactament al contingut i estan col·locades buscant una bona composició |