TASCA

1. Heu de buscar i recopilar informació a internet i altres mitjans (llibre de text, llebres, revistes, pares i avis) sobre els Jocs Olímpics de Barcelona 92 i altres fets. A continuació heu de seleccionar, elaborar, redactar i extreure unes conclusions sobre aquests jocs.

2. Heu de fer el treball en grups de 5 alumnes, cada alumne s'encarregarà d'una part i al final ho ajuntareu tot i ho haureu de presentar en un sol treball amb una estructurada comuna.

El tema dels Jocs Olímpics és un tema molt ampli que és pot analitzar des de diferents àmbits. Per aquest motiu cada alumne s'encarregarà d'un àmbit.

Àmbits de recerca i estudi:

• Social i polític.
  • Organització, seus i elements identificatius.
  • Competicions esportives.
  • Artística i musical.Cerimònia d'inauguració i clausura.
  • Repercusions i altres esdeveniments del 92.

3. Al final, el treball l'heu de presentar en paper o bé en un CD, en un arxiu word. El treball ha de tenir una estructura:

• Una portada amb el títol del treball i el nom dels membres del grup.
  • Index.
  • Introducció i presentació.
  • Els treballs individuals de cada alumne.
  • Conclusions i valoracions finals.

Després de la revisió per part del professor, tota la classe farà una posada en comú del tema amb aportacions de tots els grups.