AUTOAVALUACIÓ DELS ALUMNES

Aquesta avaluació serveix al professor i als alumnes per conèixer el grau d’interès i implicació en el treball i en el grup.

També per saber la valoració que fan els alumnes del seu treball.

Les respostes dels alumnes poden servir al professor i als alumnes per reflexionar sobre la participació en el treball realitzat.

L’avaluació dels alumnes pot ser una referència per l’avaluació del professor.

 

AUTOAVALUACIÓ DELS ALUMNES

Criteris d’avaluació/ Nivells d’expectatives

Regular

Molt bé

Interès en la recerca d’informació.

Poc esforç en la recerca.

Força esforç per buscar informació a les pàgines suggerides.

Molt esforç i temps en buscar informació a les pàgines suggerides i altres.

Autoavaluació de la recerca de informació

No he treballat gaire en la recerca.

He treballat força en la recerca.

He treballat molt en la recerca.

Implicació en la redacció i disseny del power point

Molt poca implicació i participació en la redacció i disseny del power point.

Força implicació i participació en la redacció i disseny del power point.

Molta implicació i participació durant la redacció i disseny del power point.

Autoavaluació del disseny del power point

Power point molt regular.

Power point força correcte.

Power point molt ben fet.

Interès en l’exposició oral.

Poc interès perquè creu que no està preparat per parlar i defensar la diapositiva davant els companys.

Interès perquè creu que està capacitat per defensar la diapositiva davant dels companys.

Molt interès perquè creu que està molt capacitat per defensar la diapositiva davant dels companys.

Autoavaluació de l’exposició oral

Exposició molt regular amb moltes mancances.

Exposició força correcte.

Exposició molt bona.

Compromís amb el grup per assolir un objectiu comú.

Gens de compromís amb el grup per assolir un objectiu comú.

Força compromís amb el grup per assolir un objectiu comú.

Molt compromís amb el grup per assolir un objectiu comú.