AUTOAVALUACIÓ DELS ALUMNES
Aquesta avaluació serveix al professor i als alumnes per conèixer el grau d’interès i implicació en el treball i en el grup.
També per saber la valoració que fan els alumnes del seu treball.
Les respostes dels alumnes poden servir al professor i als alumnes per reflexionar sobre la participació en el treball realitzat.
L’avaluació dels alumnes pot ser una referència per l’avaluació del professor.
AUTOAVALUACIÓ DELS ALUMNES |
|||
Criteris d’avaluació/ Nivells d’expectatives |
Regular |
Bé |
Molt bé |
Interès en la recerca d’informació. |
Poc esforç en la recerca. |
Força esforç per buscar informació a les pàgines suggerides. |
Molt esforç i temps en buscar informació a les pàgines suggerides i altres. |
Autoavaluació de la recerca de informació |
No he treballat gaire en la recerca. |
He treballat força en la recerca. |
He treballat molt en la recerca. |
Implicació en la redacció i disseny del power point |
Molt poca implicació i participació en la redacció i disseny del power point. |
Força implicació i participació en la redacció i disseny del power point. |
Molta implicació i participació durant la redacció i disseny del power point. |
Autoavaluació del disseny del power point |
Power point molt regular. |
Power point força correcte. |
Power point molt ben fet. |
Interès en l’exposició oral. |
Poc interès perquè creu que no està preparat per parlar i defensar la diapositiva davant els companys. |
Interès perquè creu que està capacitat per defensar la diapositiva davant dels companys. |
Molt interès perquè creu que està molt capacitat per defensar la diapositiva davant dels companys. |
Autoavaluació de l’exposició oral |
Exposició molt regular amb moltes mancances. |
Exposició força correcte. |
Exposició molt bona. |
Compromís amb el grup per assolir un objectiu comú. |
Gens de compromís amb el grup per assolir un objectiu comú. |
Força compromís amb el grup per assolir un objectiu comú. |
Molt compromís amb el grup per assolir un objectiu comú. |