GRUP 1:
Tot el grup s’encarregarà de buscar informació general sobre el korfball i a continuació reflexar-ho en un power point. Després es donarà a conèixer a la resta de la classe a través d’una explicació individual.
Cada alumne del grup s’encarregarà d’una part del treball, que prèviament el grup haurà acordat.
Es posarà una nota del grup de la recerca d’informació i d’un presentació en power point i una nota individual de l’exposició oral del power point.
Si la valoració no arriba al just significa que no s’aprova l’activitat.
El just equival a un 5.
El correcte equival a un 6.
El bé equival a un 7 o un 8.
L’excel·lent equival a un 9 o un 10.
La qualificació de cada rúbrica serà la mitjana dels diferents criteris que s’avaluen.
La mitja de les tres rúbriques serà la nota de l’activitat per cada alumne.
RUBRICA RECERCA INFORMACIÓ. NOTA COL·LECTIVA |
||||
Criteris d’avaluació/ Nivells d’expectatives |
JUST |
CORRECTE |
BÉ |
EXCEL·LENT |
Ús d’internet |
Necessiten ajuda per utilitzar els enllaços suggerits o per navegar dins una web i la xarxa |
Utilitzen pocs enllaços suggerits però navega amb facilitat per la xarxa. |
Utilitza els enllaços suggerits i navega fàcilment per la xarxa. |
Utilitza més enllaços dels suggerits i navega amb facilitat. |
Quantitat de informació |
Treballen amb molt poca informació. Poc esforç en la recerca i pobresa dels materials trobats |
Tots els apartats han estat tractats, però de forma molt poc àmplia i no sempre de forma adient. |
Tots els apartats han estat tractats de forma bastant àmplia i s’han sabut seleccionar els continguts |
La gran quantitat d’informació trobada ha fet ampliar els apartats suggerits |
Qualitat de la informació |
Informació molt pobra i poc ajustada al tema. |
Informació ajustada al tema però amb mancances. |
Informació adequada a totes les qüestions suggerides |
La qualitat de la informació trobada ha comportat noves i interessants aportacions. |
RUBRICA PRESENTACIÓ D’UN POWER POINT. NOTA COL·LECTIVA |
||||
Criteris d’avaluació/ Nivells d’expectatives |
JUST |
CORRECTE |
BÉ |
EXCEL·LENT |
Disseny del power point |
Poc clar i estructurat. Colors poc adequats. Poc o molta lletra a cada diapositiva. |
Estructurat. Hi ha vinyetes. Però amb poca varietat de tipus de diapositives. Massa efectes |
Estructurat i clar. Força varietat de diapositives i amb els efectes adequats |
Molt ben estructurades. Aportacions de fotos, taules, imatges i sons. Efectes adequats. |
Elaboració dels continguts |
Dels apartats suggerits en desenvolupa pocs o amb molts mancances. Els continguts es reprodueixen però no es reelaboren |
Aportació de informació de gairebé tots els apartats suggerits però hi ha poca elaboració. |
Diapositives de tots els continguts suggerits amb força elaboració de les respostes. |
Diapositives molt ben elaborades i fins i tot ampliades en tots els apartats suggerits. |
Apartats suggerits |
Desenvolupament solament l’origen del joc: nom, inventor, dates i lloc, a través de dades molt concretes. |
Desenvolupament a més de l’origen, les característiques principals del joc, el reglament i el camp de joc. |
Tot l’anterior i comparació amb el bàsquet segons uns paràmetres establerts. |
Tot l’anterior i un anàlisi de les característiques del joc per saber si és educatiu i adequat per l’escola. |
Gramàtica i vocabulari. |
Pobra i regular construcció de les frases. Pobre vocabulari i amb moltes faltes d’ortografia |
Frases curtes i vocabulari correcte. S’ha passat el corrector ortogràfic |
Bona construcció de les frases, terminologia adequada i sense gairebé faltes d’ortografia |
Molt bona redacció de totes les diapositives amb la terminologia adequada i sense faltes d’ortografia. Expressió clara i precisa. |
Organització del grup a la presentació i exposició. |
Hi són tots els membres del grup però manca organització en l’exposició |
Tots els membres del grup participen a l’exposició, però de forma no gaire fluïda. |
Tots presenten la seva diapositiva de forma fluïda i organitzada |
Molt bona organització i sincronia entre les diapositives i la sortida de cada alumne per fer l’exposició. |
RUBRICA EXPOSICIÓ ORAL DEL POWER POINT. NOTA INDIVIDUAL |
||||
Criteris d’avaluació/ Nivells d’expectatives |
JUST |
CORRECTE |
BÉ |
EXCEL·LENT |
Exposició de la diapositiva. |
A la presentació de la diapositiva es llegeix però no de fer-ne un comentari. |
Llegeix i es fa un comentari però breu de la diapositiva. |
Comentari de la diapositiva i es capaç de fer-ne un resum acurat |
Comentari la diapositiva, resum i en sap treure unes conclusions |
Projecció de la veu. El llenguatge corporal. La gramàtica. La pronunciació |
Ho intenta però li costa articular un petit discurs amb la diapositiva davant. |
Explica la diapositiva, s’entén, però amb incorreccions de vocabulari i d’estructuració de les frases. |
Comenta la diapositiva amb un llenguatge força correcte. Gesticula amb les mans i el cos. Bona pronunciació. |
Comenta la diapositiva amb un llenguatge àgil i fluït i correcte. |
L’organització |
Li costa situar-se en la diapositiva del power point i fer el comentari |
S’ubica i fa el comentari adient però massa breu i a vegades no té relació amb el que surt a la diapositiva |
Comentari adequat i bona sincronia amb la diapositiva. |
Comentari escaient a la diapositiva i efectes adequats. |