GRUP 2:

Tot el grup s’encarregarà de buscar informació sobre l’evolució del korfball a Espanya i a Catalunya, federacions, clubs, equips de base, perspectives de futur, etc. Reflexar la informació trobada en un power point.

A continuació es donarà a conèixer a la resta de la classe a través d’una explicació  individual.

Cada alumne del grup s’encarregarà d’una part del treball, que prèviament el grup haurà acordat.

Es posarà una nota del grup de la recerca de informació i del disseny d’un power point i una nota individual de l’exposició del power point

Si la valoració no arriba al just significa que no s’aprova l’activitat.

El just equival a un 5.

El correcte equival a un 6.

El bé equival a un 7 o un 8.

L’excel·lent equival a un 9 o un 10.

La qualificació de cada rúbrica serà la mitjana dels diferents criteris que s’avaluen.

La mitja de les tres rúbriques serà la nota de l’activitat per cada alumne.

RUBRICA RECERCA INFORMACIÓ.  NOTA COL·LECTIVA

Ús d’internet

Necessiten ajuda per utilitzar els enllaços suggerits o per navegar dins una web i la xarxa.

Utilitzen pocs enllaços suggerits però navega amb facilitat per la xarxa.

Utilitza els enllaços suggerits i navega fàcilment per la xarxa.

Utilitza més enllaços dels suggerits i navega amb facilitat.

Quantitat d’informació

Treballen amb molt poca informació. Poc esforç en la recerca i pobresa dels materials trobats.

Tots els apartats han estat tractats, però de forma molt poc àmplia i no sempre de forma adient.

Tots els apartats han estat tractats de forma bastant àmplia i s’han sabut seleccionar els continguts

La gran quantitat d’informació trobada ha fet ampliar els apartats suggerits

Qualitat de la informació

Informació molt pobra i poc ajustada al tema.

Informació ajustada al tema però amb mancances.

Informació adequada a totes les qüestions suggerides

La qualitat de la informació trobada ha comportat  aportacions noves i interessants.

RUBRICA PRESENTACIÓ D’UN POWER POINT. NOTA COL·LECTIVA

Disseny del power point

Poc clar estructurat. Colors poc adequats. Poc o molta lletra a cada diapositiva.

Estructurat. Hi ha vinyetes. Però amb poca varietat de tipus de diapositives. Massa efectes.

Estructurat i clar. Força varietat de diapositives i amb els efectes adequats.

Molt ben estructurades. Aportacions de fotos, taules, imatges i sons.

Efectes adequats.

Elaboració dels continguts

Dels apartats suggerits en desenvolupa pocs o amb moltes mancances. Els continguts es reprodueixen però no es reelaboren

Aportació de informació de gairebé tots els apartats suggerits però hi ha poca elaboració.

Diapositives de tots els continguts suggerits amb força elaboració de les respostes.

Diapositives molt ben elaborades i fins i tot ampliades en tots els apartats suggerits.

Apartats suggerits

Desenvolupament solament  d’algun apartat, el korfball a Catalunya o Espanya. Poca elaboració de les respostes

Desenvolupament del korfball a Catalunya i Espanya. Situació del korfball a Catalunya.

Tot l’anterior i anàlisis de la situació del korfball a Catalunya,  federació, clubs, equips base competicions. Omplir les taules.

Tot l’anterior i anàlisis la situació actual omplint les taules i valoració de les perspectives de futur segons uns paràmetres establerts.

Gramàtica i vocabulari.

Pobra i regular  construcció de les frases. Pobre vocabulari i amb moltes faltes d’ortografia

Frases curtes i vocabulari correcte. S’ha passat el corrector ortogràfic

Bona construcció de les frases, terminologia adequada i sense gairebé faltes d’ortografia

Molt bona redacció de totes les diapositives amb la terminologia adequada i sense faltes d’ortografia.

Organització del grup a la presentació i exposició.

Hi són tots els membres del grup però manca organització en l’exposició.

Tots els membres del grup participen a l’exposició, però de forma no gaire fluïda.

Tots presenten la seva diapositiva de forma fluïda i organitzada

Molt bona organització i sincronia entre les diapositives i la sortida de cada alumne per fer l’exposició.

RUBRICA EXPOSICIÓ ORAL DEL POWER POINT. NOTA INDIVIDUAL

EXCEL·LENT

Exposició de la diapositiva.

A la presentació de la diapositiva  es llegeix però no  de fer un comentari.

Llegeix i fa un comentari, però breu de la diapositiva.

Comentari de la diapositiva i es capaç de fer-ne un resum acurat.

Comentari de la diapositiva, resum i en sap treure unes conclusions.

Projecció de la veu.

El llenguatge corporal.

La gramàtica.

La pronunciació

Ho intenta però li costa articular un petit discurs amb la diapositiva davant.

Explica la diapositiva, s’entén, però amb incorreccions de vocabulari i d’estructuració de les frases.

Comenta la diapositiva amb un llenguatge força correcte.

Gesticula amb les mans i el cos. Pronunciació correcta.

Comenta la diapositiva amb un llenguatge àgil i fluït i correcte.

L’organització

Li costa situar-se en la diapositiva del power point i fer el comentari

S’ubica i fa el comentari adient però massa breu i a vegades no té relació amb el que surt a  la diapositiva

Comentari adequat i perfecta sincronia amb la diapositiva.

Comentari escaient a la diapositiva i amb els efectes adequats.