GRUP 3:

Tot el grup s’encarregarà de buscar informació sobre l’esdeveniment on va ser present Catalunya i el korfaball. Tota la informació trobada reflexar-la en un power point. A continuació es donarà a conèixer a la resta de la classe a través d’una explicació  individual.

Cada alumne del grup s’encarregarà d’una part del treball, que prèviament el grup haurà acordat.

Es posarà una nota del grup de la recerca d’informació i del disseny d’un power point i una nota individual de l’exposició del power point

 

Si la valoració no arriba al just significa que no s’aprova l’activitat.

El just equival a un 5.

El correcte equival a un 6.

El bé equival a un 7 o un 8.

L’excel·lent equival a un 9 o un 10.

 

La qualificació de cada rúbrica serà la mitjana dels diferents criteris que s’avaluen.

La mitja de les tres rúbriques serà la nota de l’activitat per cada alumne.

 

RUBRICA RECERCA INFORMACIÓ.  NOTA COL·LECTIVA

Criteris d’avaluació/ Nivells d’expectatives

JUST

CORRECTE

EXCEL·LENT

Ús d’internet

Necessiten ajuda per utilitzar els enllaços suggerits o per navegar dins una web i la xarxa.

Utilitzen pocs enllaços suggerits però navega amb facilitat per la xarxa.

Utilitza els enllaços suggerits i navega fàcilment per la xarxa.

Utilitza més enllaços dels suggerits i navega amb facilitat.

Quantitat d’informació

Treballen amb molt poca informació. Poc esforç en la recerca i pobresa dels materials trobats.

Tots els apartats han estat tractats, però de forma molt poc àmplia i no sempre els més adients.

Tots els apartats han estat tractats de forma bastant àmplia i s’han sabut seleccionar els continguts.

La gran quantitat d’informació trobada ha fet ampliar els apartats suggerits.

Qualitat de la informació

Informació molt pobra i poc ajustada al tema.

Informació ajustada al tema però amb mancances.

Informació adequada a totes les qüestions suggerides

La qualitat de la informació trobada ha comportat  aportacions noves i interessants.

 

 

 

 

RUBRICA PRESENTACIÓ D’UN POWER POINT. NOTA COL·LECTIVA

Criteris d’avaluació/ Nivells d’expectatives

JUST

CORRECTE

EXCEL·LENT

Disseny del power point

Poc clar estructurat. Colors poc adequats. Poc o molta lletra a cada diapositiva.

Estructurat. Hi ha vinyetes. Però amb poca varietat de tipus de diapositives. Massa efectes

 

Estructurat i clar. Força varietat de diapositives i amb els efectes adequats

Molt ben estructurades. Aportacions de fotos, taules, imatges i sons.

Efectes adequats.

Elaboració dels continguts

 

Dels apartats suggerits en desenvolupa pocs o amb molts mancances. Els continguts es reprodueixen però no es reelaboren

Aporta informació de gairebé tots els apartats suggerits però hi ha poca elaboració.

Diapositives de tots els continguts suggerits amb força elaboració de les respostes.

Diapositives molt ben elaborades i fins i tot ampliades en tots els apartats suggerits.

Apartats suggerits

Explicació solament  el nom de l’esdeveniment, data i lloc.

Tot l’anterior i explicació del campionat: països participants i classificació final.

Tot l’anterior i explicació de la participació de Catalunya. jugadors, resultats, classificació.

Tot l’anterior i anàlisis i valoració de la participació de Catalunya segons uns paràmetres establerts. Altres aportacions i curiositats

Gramàtica i vocabulari.

Pobra i regular  construcció de les frases. Pobre vocabulari i amb moltes faltes d’ortografia

Frases curtes i vocabulari correcte. S’ha passat el corrector ortogràfic

Bona construcció de les frases, terminologia adequada i sense gairebé faltes d’ortografia

Molt bona redacció de totes les diapositives amb la terminologia adequada i sense faltes d’ortografia.

Organització del grup a la presentació i exposició.

Hi són tots els membres del grup, però manca organització en l’exposició.

Tots els membres del grup participen a l’exposició, però de forma no gaire fluïda.

Tots presenten la seva diapositiva de forma fluïda i organitzada

Molt bona organització i sincronia entre les diapositives i la sortida de cada alumne per fer l’exposició.

 

 

RUBRICA EXPOSICIÓ ORAL DEL POWER POINT. NOTA INDIVIDUAL

Criteris d’avaluació/ Nivells d’expectatives

JUST

CORRECTE

EXCEL·LENT

Exposició de la diapositiva.

A la presentació de la diapositiva  es llegeix però no  de fer un comentari.

Llegeix i fa un comentari però breu de la diapositiva.

Comentari de la diapositiva i es capaç de fer-ne un resum acurat.

Comentari la diapositiva, resum i en sap treure unes conclusions.

Projecció de la veu.

El llenguatge corporal.

La gramàtica.

La pronunciació

Ho intenta però li costa articular un petit discurs amb la diapositiva davant.

Explicació de  la diapositiva, s’entén, però amb incorreccions de vocabulari i d’estructuració de les frases.

Comentari de  la diapositiva amb un llenguatge força correcte.

Gesticula amb les mans i el cos.

Comentari de la diapositiva amb un llenguatge àgil i fluït i correcte.

L’organització

Li costa situar-se en la diapositiva del power point i fer el comentari.

S’ubica i fa el comentari adient però massa breu i a vegades no té relació amb el que surt a  la diapositiva

Comentari adequat i perfecta sincronia amb la diapositiva.

Comentari escaient a la diapositiva i amb els efectes adequats.