GRUP 4:
Tot el grup s’encarregarà de buscar informació de perquè Catalunya té selecció nacional d’aquest esport. Recerca d’arguments a favor i en contra i explicació d’altres casos. La informació es plasmarà en un power point. Després es donarà a conèixer a la resta de la classe a través d’una explicació individual.
Cada alumne del grup s’encarregarà d’una part del treball, que prèviament el grup haurà acordat.
Es posarà una nota del grup de la recerca d’informació i del disseny d’un power point i una nota individual de l’exposició del power point
Si la valoració no arriba al just significa que no s’aprova l’activitat.
El just equival a un 5.
El correcte equival a un 6.
El bé equival a un 7 o un 8.
L’excel·lent equival a un 9 o un 10.
La qualificació de cada rúbrica serà la mitjana dels diferents criteris que s’avaluen.
La mitja de les tres rúbriques serà la nota de l’activitat per cada alumne.
RUBRICA RECERCA INFORMACIÓ. NOTA COL·LECTIVA |
||||
Criteris d’avaluació/ Nivells d’expectatives |
JUST |
CORRECTE |
BÉ |
EXCEL·LENT |
Ús d’internet |
Necessiten ajuda per utilitzar els enllaços suggerits o per navegar dins una web i la xarxa |
Utilitzen pocs enllaços suggerits però navega amb facilitat per la xarxa. |
Utilitza els enllaços suggerits i navega fàcilment per la xarxa |
Utilitza més enllaços dels suggerits i navega amb facilitat |
Quantitat d’informació |
Treballen amb molt poca informació. Poc esforç en la recerca i pobresa dels materials trobats |
Tots els apartats han estat tractats, però de forma molt poc àmplia i no sempre els més adients |
Tots els apartats han estat tractats de forma bastant àmplia i s’han sabut seleccionar els continguts |
La gran quantitat d’informació trobada ha fet ampliar els apartats suggerits |
Qualitat de la informació |
Informació molt pobra i poc ajustada al tema. |
Informació ajustada al tema però amb mancances. |
Informació adequada a totes les qüestions suggerides |
La qualitat de la informació trobada ha comportat aportacions noves i interessants. |
RUBRICA PRESENTACIÓ D’UN POWER POINT. NOTA COL·LECTIVA |
||||
Criteris d’avaluació/ Nivells d’expectatives |
JUST |
CORRECTE |
BÉ |
EXCEL·LENT |
Disseny del power point |
Poc clar estructurat. Colors poc adequats. Poc o molta lletra a cada diapositiva. |
Estructurat. Hi ha vinyetes. Però amb poca varietat de tipus de diapositives. Massa efectes |
Estructurat i clar. Força varietat de diapositives i amb els efectes adequats |
Molt ben estructurades. Aportacions de fotos, taules, imatges i sons. Efectes adequats. |
Elaboració dels continguts |
Dels apartats suggerits en desenvolupa pocs o amb moltes mancances. Els continguts es reprodueixen però no es reelaboren. |
Aporta informació de gairebé tots els apartats suggerits però hi ha poca elaboració. |
Diapositives de tots els continguts suggerits amb força elaboració de les respostes. |
Diapositives molt ben elaborades i fins i tot ampliades en tots els apartats suggerits. |
Apartats suggerits |
Explicació solament a través de dades quan i no es va produir el reconeixement internacional de la selecció catalana però no se sap analitzar els motius, ni les repercussions. |
Explicació dels motius, repercussions i explicació d’altres casos. Però li costa esbrinar perquè el korfball ho va aconseguir i la resta no. |
Sap explicar i resumir els argument a favor i en contra pel reconeixement de la federació catalana. |
Tot l’anterior i aportacions d’altres federacions i esports i anàlisis de les perspectives de futur. |
Gramàtica i vocabulari. |
Pobra i regular construcció de les frases. Pobre vocabulari i amb moltes faltes d’ortografia. |
Frases curtes i vocabulari correcte. S’ha passat el corrector ortogràfic. |
Bona construcció de les frases, terminologia adequada i sense gairebé faltes d’ortografia. |
Molt bona redacció de totes les diapositives amb la terminologia adequada i sense faltes d’ortografia. |
Organització del grup a la presentació i exposició. |
Hi són tots els membres del grup però manca organització en l’exposició. |
Tots els membres del grup participen a l’exposició, però de forma no gaire fluïda. |
Tots presenten la seva diapositiva de forma fluïda i organitzada. |
Molt bona organització i sincronia entre les diapositives i la sortida de cada alumne per fer l’exposició. |
RUBRICA EXPOSICIÓ ORAL DEL POWER POINT. NOTA INDIVIDUAL |
||||
Criteris d’avaluació/ Nivells d’expectatives |
JUST |
CORRECTE |
BÉ |
EXCEL·LENT |
Exposició de la diapositiva. |
A la presentació de la diapositiva la llegeix però no de fer-ne un comentari |
Llegeix i fa un comentari però breu de la diapositiva. |
Comentari de la diapositiva i es capaç de fer-ne un resum acurat. |
Comentari de la diapositiva, resum i en sap treure unes conclusions. |
Projecció de la veu. El llenguatge corporal. La gramàtica. La pronunciació |
Ho intenta però li costa articular un petit discurs amb la diapositiva davant. |
Explicació la diapositiva, s’entén, però amb incorreccions de vocabulari i d’estructuració de les frases. |
Comentari de la diapositiva amb un llenguatge força correcte. Gesticula amb les mans i el cos. Pronunciació correcta |
Comenta la diapositiva amb un llenguatge àgil, fluït i correcta terminologia. |
L’organització |
Li costa situar-se en la diapositiva del power point i fer el comentari |
S’ubica i fa el comentari adient però massa breu i a vegades no té relació amb el que surt a la diapositiva |
Comentari adequat i perfecta sincronia amb la diapositiva. |
Comentari escaient a la diapositiva i efectes adequats. |