Encarna, la coordinadora d'informàtica

Gemma, la mestra de primer

Hola!!

Som els nens i nenes de primer de l'escola Ausias March, del barri de les Corts.. La nostra escola és la més antiga del barri i des de la finestra de la classe podem veure la plaça Comas i l'ajuntament.

La nostra classe és molt bonica i tenim molts treballs penjats, La nostra escola és de primària, tenim el pati dels petits i el pati dels grans, a nosaltres ens agrada jugar i tenir amics, la nostra mestra es diu Gemma, també ens agrada treballar i estudiar. Aquest any també fem anglès i anem a la piscina..

Al pati dels petits hi tenim un hort i s'han plantat pastanagues.

A la classe som 25 nens i nenes, la majoria ens quedem a dinar a l'escola.  A l'escola hi ha un menjador molt bonic, i també un gimnàs, biblioteca i l'aula taller. Ens agradaria explicar moltes coses més. Ja tenim ganes de començar el conte.

A reveure...