Hola amics i amigues d'Interconte:
Som els nens i les nenes de primer de l'escola Costa i Llobera de Barcelona, som 26 i la nostra classe es diu "Arboç".

La nostra escola és molt gran, hi ha nens i nenes des de 3 anys fins a batxillerat i està situada al peu de la muntanya de Collserola, al costat del parc de l'Oreneta.

Al pati per jugar tenim dos camps de futbol, un de basquet i una pineda que ara ens estan arreglant.

A la nostra classe, com que estudiem els peixos, hi tenim una peixera, també un ordinador, una bola del món, un racó de biblioteca i un de pintura. És una classe gran amb quatre finestres, una pissarra i tres cartelleres de suro per penjar-hi els nostres treballs.

Ja sabem que nosaltres haurem de començar el conte del grup A i que vosaltres l'haureu de continuar, esperem que entre tots fem un conte ben bonic.
Ara perquè ja ens comencem a conèixer us enviem una foto del nostre grup i fins aviat.

Arboç, 1r.A de l'escola Costa i Llobera

Hola
Som els nens i les nenes de la classe de 1r B de l’escola Costa i Llobera de Barcelona, i ens agrada fer un conte tots junts.

La nostra classe es diu Galzeran, en tenim un a la classe perquè el vam estudiar. Ara estem estudiant els peixos, tenim una peixera amb guppys i cada dia la cuidem: donem menjar als peixos, rentem el filtre i d’altres coses.

Al matí deixem les motxilles en una fila a terra i les jaquetes al penjador.

Tenim un ordinador, una pissarra gran on escrivim la data, una biblioteca amb molts llibres, cartells amb lletres que ens ajuden a llegir i a escriure. També tenim dibuixos penjats, molt bonics que hem fet a plàstica.

Fem racons de matemàtica, de llengua, cavallets, ordinador, de tot de tot.

La nostra mestra es diu Pilar, de vegades riem molt perquè ens fa bromes, però també s’enfada molt.

A l’escola dinem i berenem. Nosaltres portem bata.

Som escola verda, que vol dir que tenim cura de la natura.

Tenim tres patis, la pineda, la terrassa i l’amfiteatre. Des de l’escola podem veure els arbres del parc de L’Oreneta i tota Barcelona quan fa bon temps, perquè estem a dalt de la muntanya de Collserola, veiem el Tibidabo i també Montjuïc.

Esperem rebre les vostres cartes.

Fins aviat. Un petó i una abraçada!

Galzeran