Hola, som els mestres encarregats de l'Interconte al CEIP Daniel Mangrané de Tortosa. D'esquerra a dreta: Jesús Cabrera --l'informàtic-, Joan Carles Ferrer --tutor de 1erB-, i Tere Santiago, -tutora de 1er A-.
És el segon any que participem, i hem de dir que l'experiència del curs passat va ser molt positiva, i molt engrescadora de cara als nens.
Esperem fer un 'bon interconte' un altre cop, i col·laborar a un nou èxit d'aquesta iniciativa.
Salutacions, i... estarem en contacte!

Hola, som els xiquets i xiquetes de 1er A del CEIP Daniel Mangrané de Jesús (Tortosa). A la classe som 14 alumnes; els nostres noms són: Inés, Manel, Jordi, David, Oriol, Sandra, Andreea, Marc, Mustapha, Andreu, Aïda, Alba, Sandra i Víctor.. L’escola està situada al barri de Jesús, a Tortosa. Estem tocant al Delta de l’Ebre. Ara estem molt preocupats perquè diuen uns senyors que es volen emportar la poca aigua que baixa pel riu a un lloc molt lluny d’aquí... i potser aquest Delta ple d’ocells, de flamencs, i de peixos desapareixerà algun dia. Nosaltres sempre hem vist el riu ple de vida, i esperem que, quan siguem grans, continuï així!Tenim dos patis, i aquest any ja juguem al pati dels grans! L’any passat vam començar a fer anglès, però no teníem llibre. Aquest any sí que en tenim i ens ho passem molt bé. La nostra tutora, la Teresa, ja ens ha explicat que farem un conte entre tots, i ja tenim ganes de començar, i de veure quina serà la història que anirem fent entre tots. A reveure!

Hola, som els xiquets i xiquetes de 1er B del CEIP Daniel Mangrané de Jesús (Tortosa). A la classe som 16 alumnes; els nostres noms són: Sergi, Aleix, Pau, Carlos, Cora, Alba, Eli, Ivan, Aïda, Meri, Joel, Iu, Roger, Jonathan i Jordi. L’escola està situada al barri de Jesús, a Tortosa. Estem tocant al Delta de l’Ebre. Ara estem molt preocupats perquè diuen uns senyors que es volen emportar la poca aigua que baixa pel riu a un lloc molt lluny d’aquí... i potser aquest Delta ple d’ocells, de flamencs, i de peixos desapareixerà algun dia. Nosaltres sempre hem vist el riu ple de vida, i esperem que, quan siguem grans, continuï així! Tenim dos patis, i aquest any ja juguem al pati dels grans! L’any passat vam començar a fer anglès, però no teníem llibre. Aquest any sí que en tenim i ens ho passem molt bé. El nostre tutor, Joan Carles, ja ens ha explicat que farem un conte entre tots, i ja tenim ganes de començar, i de veure quina serà la història que anirem fent entre tots. A reveure!