Hola a tothom, som la Marisa (tutora de 1r) i l'Elvira (aula d'informàtica) de l'escola Drassanes del Raval (Barcelona).

Marisa
Elvira

Ja estem preparades i preparats per a iniciar aquesta aventura de l'Interconte. En tenim moltes ganes i esperem no tenir problemes "tècnics" a l'hora de fer-ho realitat.
Fins aviat

Bon dia,

Som la classe de primer de l'escola Drassanes de Barcelona.

El nostre barri es diu Raval.

A la nostra classe hi ha nens i nenes de molts països: Pakistà, Cuba, Itàlia, Equador, Colombia, Alemanya, Índia, Perú, Espanya, Argentina, Marroc, Bangladesh, Argèlia.

A l'escola fem tallers, gimnàstica, racons, piscina, música, informàtica i estudiem moltes coses.A més a més fem escalada, sortides i excursions.

La nostra escola és al costat del mar.

A l'escola hi ha menjador, pati, pista de futbol, aula d'informàtica, música, gimnàs, biblioteca, ludoteca i aula de psicomotricitat... i celebrem totes les festes.

Us enviem els dibuixos que hem fet de nosaltres mateixos amb el nostre nom.

Bé, que sigueu feliços i fins aviat.

Adéu siau

Classe de primer de l'escola Drassanes del Raval (Barcelona)

La nostra escola