Hola, Som les mestres de 1r i la coordinadora d'Informàtica de l'escola Duran i Bas.Ja hem rebut les vostres presentacions, i tal com dieu també vosaltres, esperem que ens en sortim de fer el "Conte telemàtic" i que els problemes tècnics no ens interfereixin gaire. Fins la propera!
Mercè, Marta i Olga

Hola!

Som la classe 1r A de l'Escola Duran i Bas de Barcelona.

La nostra escola està situada al carrer Vallespir, al barri de les Corts i és molt maca.

El més significatiu de l'escola són dues palmeres molt altes que hi ha al pati, a més també hi ha una pista de bàsquet i un sorral pels petits.

Fins una altra!!!!

Hola, Som la classe de 1r B de l’escola Duran i Bas.La nostra escola és molt maca, les classes tenen unes finestres molt grans amb vistes al carrer, des d’on veiem el Parc de les Infantes. Com que al pati hi ha dues palmeres, el logotip de l’escola és una palmera i la portem tots els nens i les nenes en el xandall. Adéu!