Hola amics i amigues:

Som els nens i nenes de la classe de "L'Arc de Sant Martí" de l'Escola Cooperativa "El Puig" d'Esparreguera.
Esparreguera és un poble de la Comarca del Baix Llobregat. Està als peus de Montserrat i al costat del riu Llobregat. Tenim el segon campanar més alt de Catalunya i fa 70 metres d'alçada.
Tenim un grup de castellers, un cine, el teatre de "La Passió" un equip de futbol, i un de bàsquet i moltes coses més.
Aquest curs hem anat a la piscina, hem fet un circ per tots els nens de l'escola, ens cuidem de peixos i de les plantes que tenim al racó de la botiga, els divendres expliquem contes als altres nens, fem texts lliures i ara hem començat a estudiar "Els Romans".
Tenim moltes ganes de fer el conte amb vosaltres. Us enviem uns petits autoretrats.

Fins aviat i molta sort!!!

Som la Judit n. i el Jacob i ens agrada que arribi el divendres perquè és el dia que ens expliquem contes tots els nens i nenes de la classe. N'hi ha uns que ho fan amb titelles, uns altres amb dibuixos i sempre són molt macos.

Hola, som el Marc g i el Manel Àlex. Tots dos juguem a futbol molt bé. Ens agraden les pizzes, el dibuix lliure, els lleopards i els micos del zoo.

Som la Ginebra i l'Alba i fem text lliures que llegim cada dijous i després votem el text que més ens agrada. Cada dia a la tarda agafem un llibre de la biblioteca de l'escola i ens l'emportem a casa per llegir-lo i cada dia a les 9 quan arribem ens apuntem els llibres a una llibreta i també recomanem els que més ens han agradat.

Hola som el Marc b. i el Blai i vam fer un circ a gimnàstica perquè vam aprendre a fer tombarelles i també la vertical i equilibris i rodes.
També ens agrada jugar a l'aranya i a la cadena i als soldats plantats.

Som el Gerard i el Carles esmorzem al pati que és un pati molt gran perquè té una pista i un sorral on juguem a fer forats i cases amb sorra. També tenim unes estructures de fusta amb un tobogan, anelles per penjar-nos i barres per fer tombarelles. És divertit sortir al pati!

Hola! Som el Jaume i el Sergi i ens agrada molt fer equilibris i verticals i rodes seguides i tombarelles per dintre d'uns cercles. Ho fem tan bé que un dia vam fer un circ que es deia "Ric Ric un circ divertit" i ens van venir a veure tots els nens i nenes de l'Escola i també els nostres pares. I ens ho vam passar molt bé.

Som l'Ester i l'Albert i tenim una botiga a la classe que es diu Primavera i venem plantes que són de veritat. Les reguem o quan plou les traiem a fora el terrat. Vé un nen o una nena a comprar una planta i el botiguer li ha de donar el canvi dels diners i quan ja la té pagada agafa un paper i ho escriu.

Hola som el Pau S. i el Pau C. i ens agrada jugar a futbol i també jugar a basquet i també fer coses amb fang i fer música i anar al racó d'escriure.

Som l'Oriol i el Xavier. Ens agrada jugar a futbol, fer música i matemàtiques.
Tenim un amic que es diu Blai.Ens agrada compartir les coses amb els amics i també fer psicomotricitat.

Hola som la Paula i l'Elisabet i ens agrada jugar al pati i al pati juguem a pillar nens i nenes.

Hola som la Laura i la Neixé i ens ho passem molt bé quan dibuixem i també quan anem a la piscina i també a gimnàstica.

Som la Lídia, la Marina, la Judith P. i l'Adrià ens agrada molt fer el racó de fang. També ens agrada comptar de 10 amb 10, fer sumes i sabem trobar trampes per fer-ho més ràpid. També som els encarregats de moltes coses de la classe.

Cliqueu damunt els dibuixos per veure'ns més grans
(Les dues imatges fan 59 KB cadascuna.)