Hola, em dic Antònia. Sóc la senyoreta de la classe del Gegant del Pi (1r), de l'escola Ignasi Iglesias. Aquest és el segon any que participem i estem molt contents de començar de nou. Estem preparant la presentació dels nens i nenes de la classe. Ja ens anirem comunicant. Fins aviat!

Hola nois i noies de primer:
Som la gent de l’escola Ignasi Iglesias i ara us explicarem quatre coses de nosaltres.

La nostra classe s’anomena “El Gegant del Pi” però tothom ens coneix pel nom de Gegants.

Aquest és el segon any que els nens/es de primer participen en l’Interconte.

Estem contents d’anar a primer perquè ara tenim la classe en l’edifici dels nois grans.

L’escola té dos edificis, un és una antiga masia on es troben les classes dels més petits i l’altre(més nou) on estem tots els nens/es de primària.

Tenim un pati molt gran amb molts arbres de diferentes espècies i i un petit hort d'on sovint recollim enciams, cols o tomàquets.

Dins l’escola viu el gegant Joanot, ell vigila quan nosaltres no hi som. Aquest any ha fet 10 anys i hem fet una gran festa d’aniversari.

Normalment, en Joanot surt a ballar per les festes del nostre barri i nosaltres l’acompanyem amb xiulets i gralles.

A la classe som 12 nens i 13 nenes, treballem en grups de quatre i sovint l’Antònia (la nostra senyoreta) ens ha de canviar de lloc ja que xerrem molt o no treballem del tot bé.

A la classe tenim dues parelles de bessons (dos nens i dues nenes),són quasi idèntics.

La nostra escola està en el barri de Sant Andreu.

Tenim la sortida de metro “Torras i Bages” a la cantonada de l’escola i l’any passat van fer un centre comercial nou que s’anomena “La Maquinista”.

Nosaltres hi anem sovint amb els pares ja que podem anar-hi passejant.

Ens agrada molt la nostra escola i si un dia voleu venir, us l’ensenyarem de cap a peus.

Fins aviat !

“Els Gegants”