Hola companys i companyes de l'Interconte!
Sóc la Marisa Rodríguez, la mestra de primer de l'escola Joventut de Callús .
Un primer missatge només per a saludar-vos i dir-vos que ja estem impacients per començar a rebre i escriure les vostres presentacions i capítols dels contes.
Una abraçada des de Callús (Bages).

La nostra classe

A la classe som 9 nenes i 5 nens .La nostra mestra es diu Marisa, A la classe tenim moltes  coses, molts llibres per llegir i dues pissarres. Estem  estudiant els animals marins, per això aviat  vindrem a Barcelona a visitar l’Aquàrium
A veure si amb aquesta endevinalla encerteu el nom de la nostra classe;

Salto de pi en pi

rosego allà i aquí

amb la cua trec la pols.

Sóc  juganer i bellugós

Com ens diem?

El nostre poble

Callús és un poble petit pel que passa el riu Cardener.
Al costat de l’escola hi ha el parc que també es petit. Tenim un passeig amb  tot d’arbres i bancs per seure. Ara a l’hivern, els arbres no tenen fulles. A la plaça Major hi ha l’ajuntament i la consulta del metge.

La nostra escola
La nostra escola es diu Joventut, és força gran, tenim molt espai. Al pati hi ha casetes de fusta, rodes, porteries , pista amb canastes de bàsquet, sorra i arbres. L’escola té dos pisos i té moltes finestres grans
A part de les classes, tenim el menjador, aules d’informàtica, biblioteca i aula de música.