Hola amics i amigues:

Som els nens i nenes de primer de l’escola Lavínia. Ens   voleu conèixer?

La nostra ciutat es diu Barcelona. Hi viuen moltes persones i hi ha moltes cases altes amb molts pisos i molts cotxes.

Tenim metro, un tren que va per sota terra, un port per als vaixells i platges per banyar-nos.

Hi ha molts museus i edificis d’en Gaudí: la Sagrada Família, el Parc Güell, la Pedrera, la casa Batlló,...

A Barcelona hi ha molts barris i el nostre és Les Corts.

L’escola

La nostra escola es diu Lavínia.

Té tres pisos, un terrat, una terrasseta i un ascensor.

També té un pati amb cistelles, porteries i rodes.

Hi ha nou classes, un menjador, una aula d’ordinadors, la classe de música i la biblioteca

La nostra classe

Som la classe de les mòmies.

Hi ha 25 nens i nens i una mestra que es diu Laura.

A la classe ens ho passem molt bé. Tenim llibres per llegir, un ordinador, llapis, retoladors, ceres, gomes, ... i jocs de taula i joguines.

Fem música, poesies, el temps, dibuixos, educació física, plàstica, sumes, restes, treballs de les mòmies, matemàtiques i aprenem a llegir i escriure.

Juguem al penjat, al dominó, amb les joguines, a futbol i ens ho passem molt bé.

Sabem moltes coses d’Egipte i de les mòmies i fins i tot fem jeroglífics.

Aquests som tots nosaltres:

lavinia04.JPG (36694 bytes)

lavinia05.JPG (37506 bytes)

lavinia06.JPG (46224 bytes)
lavinia07.JPG (36615 bytes)

Si ens voleu veure bé, cliqueu damunt de cada imatge!