Hola a tothom !!

Som les mestres de Primer de Primària de l’Escola Solc; la Rosa, la tutora, i la Lluïsa, mestra de reforç.

Tenim moltes ganes de veure les vostres presentacions i, sobretot, estem molt impacients per començar a llegir els contes i mirar els dibuixos.

Una abraçada molt forta i ànims !!

Hola!!

Som els nens i nenes de 1r de Primària de l’Escola Solc. Ens agradaria molt conèixer els altres nens i nenes de les escoles que participen a l’Interconte, per això us fem arribar la nostra presentació.

La nostra escola es troba al barri de les Corts de la ciutat de Barcelona, és molt gran i bonica, té una pista on juguem a futbol, bàsquet i a passar-nos la pilota, i dos patis de sorra. Un d’ells l’utilitzen els nens i nenes de parvulari i l’altre els de Primària i Secundària. L’escola té cinc plantes i quatre d’elles són d’un color diferent. A la planta verda hi ha els alumnes d’ESO. A la planta groga hi ha parvulari, a la blava hi som tots els nens i nenes de Primària i a la vermella hi ha el menjador, una sala d’usos múltiples i la biblioteca. Tenim també un soterrani on hi ha el gimnàs i a vegades hi anem a fer gimnàstica quan plou a la pista. Al costat del pati de primària hi ha un hort que el cuiden els del Parvulari.

La nostra classe ens agrada molt i hi tenim penjats molts dels nostres treballs de plàstica, murals, ... Tenim un aquari amb peixos i els estem estudiant. ¿Vosaltres també teniu animals a dins de les vostres classes?.

Ens agrada molt escriure i quan tenim notícies molt importants a dir als companys les escrivim a casa en un paper, les portem a l’escola i les pengem en un racó de la classe on hi tenim una cartellera de Notícies molt i molt importants. En aquests moments en tenim un munt com per exemple que: “El pare de l’Alba se n’ha anat a Madrid uns dies a treballar” “ La cangur de la Kima a tingut un fill”, “Aquestes vacances de Nadal s’ha cremat el pis del damunt on viu el Roger i  els bombers van haver d’anar a apagar el foc, i al sostre de casa seva s’hi ha fet un forat”. N’hi ha un munt i moltes més.

Som un grup de 13 nens i 15 nenes. La nostra mestra es diu Rosa i ens fa treballar de valent. Aquest any han vingut dos nens nous a la classe però també n’ha marxat un perquè se n’ha anat a viure a fora de Barcelona, al Port de la Selva.

Aquest curs fem moltes coses noves que no fèiem pas quan anàvem a Parvulari, ja que ens hem fet grans. El que més ens agrada és fer: càlcul, plàstica, anar a piscina, gimnàstica, futbol, castellà i anglès.

Adéu a tots i molts i molts petons,  i esperem saber aviat notícies vostres.